در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | reza jabbari درباره نمایش پاره سنگ در جیب هایش: من بعد از اینکه اجراى پارسا پیروزفر رو توى ایرانشهر دیدم و خیلى دوست د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:43:08
من بعد از اینکه اجراى پارسا پیروزفر رو توى ایرانشهر دیدم و خیلى دوست داشتم فکر نمیکردم دیگه از این اجرا لذت ببرم ولى واقعا حیرت کردم نمایشى خوش ریتم و خب با متن خوب که البته به واسطه کم کردن متن چون اجراى آقاى پیروزفر نزدیک به دو ساعت بود اما این کار دیگه حتى مشکل طولانى بودن نداشت.
و اما بازیگران این اجرا رو هرکسى دیده باشه یا به زود ببینه متوجه میشه که همه ى نمایش بر روى دوش دو بازیگر و توانایى زیادى رو میطلبه و میخوام بگم این دو بازیگر به شدت از پس این کار براومدن و آقاى منتظرى واقعا خیلى خیلى بهتر از آقاى بهبودى بودن و کارى کردن که من قطعا تا مدت ها فکر میکنم به اینکه چطور میشه چندین کاراکتر رو بازى کرد تو یه ساعت و تک تک لحظات هر کاراکتر کامل بازى شه انگار که ما سال هاس میشناسیمشون. هرچند تپق هایى هم امشب وجود داشت از سمت اون یکى بازیگر اما میذارم پاى اجراى دوم بودن.
محمد رضایی مقدم (mr.mamad92)
از بهبودی بهتر بودن؟!!!
عجب.
۰۶ آذر ۱۳۹۷
یه کار خوب و خوش ریتم با کارگردانی خوب و بازی های دلنشین و دوست داشتنی من که نفهمیدم کی این یک ساعت گذشت دمتون گرم برید ببینین و حالشو ببرین
۰۹ آذر ۱۳۹۷
کار خیلی خوبی بود.بسیار لذت بردم. نقطه قوت کار ایفای چند نقش توسط 2 بازیگر خیلی خوب بود. اولش ابهام داشت ولی کم کم عوض شدن نقش ها کاملا طبیعی و خوب از کار در اومده بود.البته که نیاز بود دکور جذابتر و در هر صحنه می تونست یه مقدار حس حال فضا رو منتقل کنه.البته یه صحنه های با نورپردازی کاملا این حس منتقل می شد ولی خب می شد بهتر از این باشه.در کل اجرا بازیگران عالی بود.
۲۱ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید