در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | محمدرضا ایمانیان درباره نمایش زندگی در تیاتر: روز جمعه 23 آذرماه این نمایش را برای اولین بار دیدم پیش از این اثر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:26:48
روز جمعه 23 آذرماه این نمایش را برای اولین بار دیدم

پیش از این اثر را در سالن شهرزاد ندیده بودم و مطمئن هستم با چیزی که روی صحنه مشاهده کردم اجرا برای سالن مستقل تهران بسیار مناسب تر بوده و کیفیت بالاتری را می شود مشاهده کرد.
اما برای اولین بار می خواهم در کمال خود پسندی اندکی فخر فروشی کنم. دیگر مخاطبین نسبت به کیفیت عالی این اجرا، از بازی بازیگران تا برداشت و اجرای درست کارگردان و سایر اجزای نمایش مطلب بسیار گفتند و بیان دوباره آنها، تکراری خواهد شد.
اما می خوام فخر بفروشم برای اینکه درست است که مخاطب از دیدن این نمایش و سطح انرژی فوق العاده بازیگران و کیفیت مثال زدنی اثر حسابی کیفور می شود اما اگر خودتان اهل روی صحنه تئاتر باشید و فضای تولید نمایش یا پروسه بازیگری روی صحنه را طی کرده باشید با موضوع این اثر ارتباطی نزدیک و ارگانیک تر برقرار می کنید و این لذت من را از دیدن این نمایش دوچندان کرد.

نمایش زندگی در تئاتر به نظر من بی نهایت اثری خوش ریتم، با ضرب آهنگ عالی و کیفیت بازی های بسیار بالا و کارگردانی بی نهایت هوشمند و دقیق ... دیدن ادامه ›› که همه اینها را یک متن نمایشی درجه یک پشتیبانی می کند و در نهایت مخاطب را با حاصل کاری جاودانی در خاطره تئاتری خود از سالن بدرقه می کند. جا داره تبریک بسیار بگویم به همه عوامل تولید این اثر بخصوص محمد برهمنی کارگردان و میرسعید مولویان، ایمان صیادبرهانی، بازیگران این نمایش که واقعا مثال زدنی کار کردند.

درست است که ظرفیت فروش اینترنتی این نمایش تکمیل شده و حتی بلیت خارج از ظرفیتی هم موجود نیست، ولی به همه علاقمندان دیدن یک اثر درجه یک پیشنهاد می کنم در این اجراهای باقی مانده به هر نحوی که شده دیدن این نمایش را از دست ندهند که دیدنش به شدت توصیه می شود.
با توجه به شرایط موجودی بلیط که میفرمایید صفر میباشد تنها راه موجود برای به تماشا نشستن این شاهکار توسل به زور است که البته برای زندگی در تئاتر ارزش دارد !
۲۴ آذر ۱۳۹۷
بانو نوری
برخی حسادت ها شیرین است. دست بکار شوید تا دیگران نیز به شما حسودی کنند
۲۵ آذر ۱۳۹۷
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
۲۵ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید