در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | یاسی ایپکچی درباره نمایش تن شوری: بازی خانم پناهی ها خوب بود ولی صابر ابر تکراری... و اما نکته مهم: از
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:27:14
بازی خانم پناهی ها خوب بود ولی صابر ابر تکراری... و اما نکته مهم:
از آخرین تولید آقای ثروتی چند سال میگذره؟ بعد از فهرست هیچ کار جدیدی نداشتن تا الان که تن شوری رو اوردن... یه سوال! اینکه واقعن آقای رضا ثروتی بعد از این همه سال اومدی فتوکپی برگمان به ما نشون میدی؟؟؟ یعنی حاصل چند سال تفکر شما به عنوان نویسنده و کارگردان این شده که فیلم برگمان رو بذاری جلوت، مو به مو حتی میزانسن هارو هم کپی کنی تحویل ما بدی؟؟؟ حتی اونجایی که ماریا خاطره میخونه هم عین فیلم عکس های بچه گیشو پخش کردی؟؟؟ یعنی تا این حد؟؟؟ کاری به خوب و بد کار ندارم، به این کار دارم که شما نماینده نسل نوی تئاتر یه کشوری، اونوقت حاصل تلاش چند ساله تون برای یک تولید جدید میشه کپی صددرصدی یه فیلم دهه هفتاد میلادی!!! بعد همین شما کسی هستی که یه روز جلوی استاد محمود دولت آبادی بلند شدی از دغدغه و خلاقیت هنرمندان گله کردی؟؟؟ البته تقصیر شما نیستا، تقصیر کم سوادی منه ایپکچیه، منه مخاطب، که انقدر از برگمان و برگمان ها بی اطلاعم که بعد از نمایش به بغل دستیم میگم: واااای، چجوری به ذهنش رسیده بود اینو اجرا کنه!!!!! (به خدا نفر جلوییم دیشب به بغل دستیش همین جمله رو گفت). بعد هنرمند ما با کف و سوت همین مخاطب ها میشه روشنفکر. اونوقت غصه میخوریم که چرا انقدر بیچاره ایم؟؟؟؟ :(((((
من هم کاملا با نظر شما موافقم و خیلی به این موضوع فکر کردم که ای کاش حتی یک سری تغییرات جزیی به کار میدادن یا محتوایی به کار اضافه میکردن ، با کارنامه ای که ایشون در دست دارن توقع مخاطب رو خیلی بالا بردند البته کاش صحبتهای ایشون رو هم میشنیدیم شاید توضیح قابل قبولی داشته باشند.
۱۱ دی ۱۳۹۷
عرض کردم، اگه راجع به خنده ایشون حرف میزدید بحثی نبود، شما فرمودید حرفتون به "علی عبدالهی" ربطی نداشت.

همین الان هم اصرار دارید جبهه بندی کنید و بحث ها را با هم قاطی بفرمایید. کاش برگردید به بحث و جواب دوستان رو بدید و از بقیه جواب بخواید، ما هم استفاده میکنیم از صحبت ها.
۱۹ دی ۱۳۹۷
من جبهه بندی نکردم اتفاقاتی که افتاده رو بیان کردم.ایشون وسط صحبت من و نویسنده این مطلب با تمسخر صحبت های من رو تکرار کرد و شما هم میگید تمسخر حق هر فردیه.اتفاقا جبهه بندی هست.ربط ها به لایک هاست.بگذریم و بهتره همینجا بحث رو تموم کنیم.البته من یه موقعیت هجو هم دارم که بد نیست ارائه کنم!
۱۹ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید