در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی (آرش) رزمجو درباره نمایش هامان کشان: همیاری محترم تیوال بنده ها بارها و بارها در خصوص وجود اکانت های مشکوک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:18:02
همیاری محترم تیوال
بنده ها بارها و بارها در خصوص وجود اکانت های مشکوک در تیوال و لطماتی که ممکن است به کارها وارد نمایند هشدار دادم و بازهم یکی از هشدارهایی که دادم سوای امتیاز دادن و تعریف کردن های فیک ،که مبادا زمانی برسد که تیوال محفل تسویه حساب های شخصی بشود.
در صفحه نظرات این نمایش ، دو نظر ابتدایی توسط اکانت هایی ثبت شده که در یک روز در تیوال ثبت و با فاصله یک روز از یکدیگر اقدام به انتشار اولین نظر و اینبار در جهت منفی کرده اند.
من اجرای جدید این نمایش را ندیده ام و طبعا نمیتوانم نظری در خصوص اجرای جدید داشته باشم و دوستانی هم که بنده را میشناسند میدانند که بنده تعلقی به اعضای این نمایش ندارم ولی اینکه کارگردان نمایش تصمیم بگیرد که نمایشی را مدرن اجرا نماید اصن مقوله عجیبی نیست همانطور که دیدیم استاد گرانقدر جناب نعیمی هم نمایش ترور را به صورت مدرن اجرا کردند و خیلی هم با استقبال و تحسین روبرو شد . امیدوارم که نظر این دو عزیز از روی کین و بغض نبوده باشد و صرفا نظری واقعی باشد. اهدنا الصراط المستقیم...
اتفاقا درست زمانی که همون نظرات مذکور رو میخوندم یاد “ ترور “ افتادم و اینکه دقیقا چه ایرادی به این سبک از طراحی و اجرا وارده که عزیزان فرمودن .
ممنون که یکبار دیگه خاطره ی فراموش نشدنی ترور رو تداعی کردید
۰۵ اسفند ۱۳۹۷
جناب هیربد نازنین
سپاس از مشارکت شما در این بحث و لطف و عنایتی که به بنده دارین ❤️❤️❤️
جناب هیربد نازنین در خصوص مواردی که فرمودید در نمایش ما اتفاقاتی روی داد که ترجیح میدهم که موضوع باز نشود،در همین حد بگویم که خود بنده نسبت به کامنت هایی که از سوی کاربران کامنت اولی منتشر شد معترض بودم و گواه این ادعای بنده جناب آقای مجرد ، مدیر مارکتینگ تیوال میباشند که بنده در تماس تلفنی با ایشان و اتفاقاتی که پیرامون یکسری حواشی حول این کار ( که موضوع را باز نمیکنم ) رقم خورده بود ، نسبت به این موارد ابراز نگرانی کردم و حتی خواستار پاک شدن کامنت های نظر اولی بودم چرا که منجر به یکسری ناراحتی و کدورت از سوی دوستان تیوالی شده بود و پس از آن نیز از دوستان تیوالی درخواست نمودم به تماشای کار ما بنشینند که مشاهده میشود که برخی دوستان کار را دوست داشتند و برخی هم دوست نداشتند و این ... دیدن ادامه ›› البته در حوزه تئاتر کاملا امری طبیعیست.
در خصوص موردی هم که فرمودید با شما کاملا موافقم، بنده این اواخر دقت فرموده باشید واقعا دیگه عکس العملی نسبت به کامنت ها و تعریف های فیک ندارم و فقط کامنت ها و نظرات دوستان تیوالی خودم را مطالعه میکنم و کاری به دوستان دیگر ندارم.در خصوص این نمایش هم به خاطر اینکه احساس کردم که انتقادات ناواردی به این کار شده است و انگار بیشتر جنبه یک تسویه حساب دارد و ممکن است به کار لطمه وارد کند به موضوع ورود کردم چون به خوبی واقفم که برای اینکه نمایشی به روی صحنه برود ، گروه اجرایی چه سختی هایی را باید متحمل شود و چقدر پله های مرکز را بالا و پایین برود و چقدر هزینه مالی و عاطفی نماید تا در نهایت نمایش به روی صحنه برود و واقعا انصاف نیست که مبادا یک لحظه تحت تاثیر احساسات و یا کین و بغض قرار بگیریم و مطلبی را به نگارش در بیاوریم که ممکن است لطمه جدی به یک نمایش وارد کند،صد البته که بنده با نقد مخالف نیستم اینجا دوستان تیوالی من بسیار نقدهای درست مینویسند و خیلی مواقع هم پیش میاید که با نمایشی موافق نیستند ولی آنقدر قلمشان و قلبشان شریف و صادق است که به دل مینشیند و من خواننده هیچگاه بوی بغض و کین از قلمشان دریافت نمیکنم.علی الوصف الحال هدف حمایت از نمایشی بود که بنده به زعم خودم احساس کردم مورد حمله نامنصفانه ای قرار گرفته است.
۱۱ اسفند ۱۳۹۷
با پوزش از اینکه بدلیل مسافرت کاری کامنتتون رو دیر دیدم
کاملا صحیح می فرمایید که دوست داشتن یا نداشتن هر کاری امری طبیعیست
اما انتقادهای با اکانت ناشناس را در اینگونه موارد به حساب این بگذارید که شاید جرات سخن گفتن بطور واضح وجود نداشته است ، چراکه هزینه ی اینگونه اندیشیدن ، امروزه بسیار بالاست.
البته با شناختی که دورادور از شما دارم با دیدن این نمایش سفارشی مطمئنا به این دوستان حق می دادید که چنین انتقادهایی را نگارش کنند و آن را نامنصفانه نمی دید.
در انتها سانسور و بالا و پایین رفتن و تحمل سختی ها و هزینه های مالی و عاطفی را سهم آنها می دانم که دغدغه ی مردم را دارند ، نه سفارشی سازهاییکه ...
۱۹ اسفند ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید