در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | hassan درباره نمایش ملاقات بانوی سالخورده: بهترین اجرایی که در عمرم دیدم، امیدوارم آقای حجازی فر دوباره این نمایش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:53:10
بهترین اجرایی که در عمرم دیدم، امیدوارم آقای حجازی فر دوباره این نمایش را به روی صحنه بیاورند!
دیشب به تماشای اجرای همین نمایش نامه توسط گروه پارسا پیروزفر نشستم! خوب بود اما برای کسی که ملاقات بانوی سالخورده ی هادی حجازی فر و گروهش را دیده باشد دیدن آن، لطفی ندارد و حتی بهتر است اگر می خواهید این نمایش نامه ی زیبا را باز هم بر روی صحنه ببینید منتظر بمانید تا یکبار دیگر هادی حجازی فر و گروهش این کار را برای شما انجام دهند!
چرا که نه ...
۲۳ اسفند ۱۳۹۷
من هم دیشب به تماشای ملاقات آقای پیروزفر نشستم. کارشون رو دوست داشتم ولی اثری که ملاقات آقای حجازی فر روی من گذاشته باعث شده هیچ اثر دیگری از این نمایشنامه به دلم نشینه. کاشکی باز هم اون نمایش فانتزی و دلنشین با همون بازیگرا و گروه به روی صحنه بره
۱۸ فروردین ۱۳۹۸
برای خاطره بازی، باز هم سری به صفحه ی نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» زدم، خیلی اتفاقی چشمم افتاد به فایل گفتگوی هادی حجازی فر با تیوال؛ بسیار ذوق زده شدم از شنیدن این گفتگو چون تقریبا تمام صحنه های آن اجرا را در ذهنم زنده کرد.
و جالب تر اینکه متوجه شدم هادی حجازی فری که این نمایش زیبا را کارگردانی کرده همان هادی حجازی فری است که در ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری و رد خونِ محمد حسین مهدویان بعنوان بازیگر نقش آفرینی می کند.
۲۳ فروردین ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید