در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امیرحسین باباخانی درباره نمایش مولن روژ: سلام خدمت همگی پیش از هر قضاوتی نظر شما رو به خواندن متن زیر از
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:07:21
سلام خدمت همگی


پیش از هر قضاوتی نظر شما رو به خواندن متن زیر از صفحه نویسنده اینکار جلب میکنم:

یک بار برای همیشه باید نکاتی را درباره مولن روژ بگویم.بیش از هشت سال پیش بر اساس شناختی که از قابلیت های احمدمهرانفر و محسن تنابنده داشتم نمایشنامه ای نوشتم که قرار شد کار کنیم که نشد.حسین پارسایی متن را خواند و خواست کارش کند، آن موقع پارسایی الیور تویست و بینوایان را کار نکرده بود مهرانفر و تنابنده پایتخت سه و چهار و پنج و کلی کار دیگر را نکرده بودند. من نمایشنامه را برای این دو نفر نوشته بودم و هشت سال دیگر هم اگر لازم بود صبر می کردم تا اینها وقت پیدا کنند برای کار. حالا تا چند روز دیگر نمایش اجرا می شود کسی چیزی از آن ندیده اما روی ندیده اش خیلی چیزها می نویسند.برای دشمنی با دیگران نمایشنامه ای که هشت سال برایش صبوری کرده ام را تکه تکه می کنند،انگ می زنند،جو می سازند.با متریالی که تخیل شده و نوشته اند می توان یک نمایشنامه ... دیدن ادامه ›› جدید نوشت.
کارگردان مولن روژ مدیر کل نمایش خانگی نیست، مکان مولن روژ کافه نیست، پیشکار و حاج آقا ندارد. روایت سپهبد شاهنشاهی هم نیست. دو شخصیت اصلی هم چیزی برای کسی نمی آورند. لاکچری و جنجالی هم که تیتر های زرد است. همانقدر که ملتهب بودن موضوع نمایشی که هنوز دیده نشده زرد است.
#آرش_عباسی

شخصا خیلی مواقع از قیمت های بالای بلیط ها به این نتیجه میرسم که به تماشای کاری نروم و گاها احساسات مشترکی با بعضی از دوستان درباره تیاتر های سلبریتی محور یا تجاری یا... دارم. اما بزرگوران لطفا با دیدن اسم هر بازیگر حرفه ای یا به اصطلاح سلبریتی تیاتری سلاح های تخریب و اعتراض را سر نگیرید و لطفا اندکی زمان و تحقیق برای قضاوت های تند خود صرف بفرمایید. شخصا آرش عباسی عزیز را میشناسم و میدونم که چقدر با بعضی جملات و القاب استفاده شده در انتقادات اخیر ناسازگار هستش. میدونم که از هنرش صرف تجارت استفاده نمیکنه و دنبال سو، استفاده های مالی و سود های عجیب و غریب نیست. به راحتی میتونید به کارهای قبلیش و سابقه درخشانش مراجعه کنید. ضمنا گفتم شاید بد نباشه بدونید سابقه دوستی ایشون و احمدخان مهرانفر برمیگرده به سال های دور وقتی هنوووز پایتخت یا چه و چه وجود خارجی نداشتند. ضمنا به نظرم سابقه آقای کارگردان و اینکه قیمت یک کار تابع چه عواملی هست و اینکه اصلا آیا دفاعیات بنده از شخص نویسنده وارد هست یا نه بحث های جدایی هست.

موفق باشید



پی نوشت : امیدوارم با بررسی پروفایل اینجانب و تاریخ عضویت متهم به اکانت فیک بودن یا فرستاده عوامل اجرایی نشوم
جناب باباخانی درود بر شما
شما میفرمایید رو ندیده ها کسی نظر ننویسه، با احترام به نظرم این نقد اول از همه برمیگرده به خودتون، اصن یه بیننده وقتی کار نه تیزر ی داره نه خلاصه داستانی رو چه حسابی جز داستان سلبریتی محوری باید به شوق بیاد و بلیط این نمایش رو تهیه کنه ؟چرا گروهای نمایشی از بیننده ها فقط همین انتظار رو دارن و به کیفیت کار خودشون اصلن کاری ندارن؟
بعد شما به مقوله قیمت نجومی اشاره کردید ولی بازش نکردید، آیا کار دکور وحشتناک و قابل ذکری داره یا بازیگر انبوه داره (قضاوت نباشه، فقط حدسه) شایدم دو بازیگرش دستمزدهای فوق امروزی طلب کردن بجای اینکه خود هشت سال قبل خودشون رو در نظر بگیرن؟!
اینا ابهاماتی یه که من بیننده دارم تا بلیط یه کار صرفن با دو بازیگر معروف رو با قیمت کلان در شهر کتاب تهیه کنم
پاینده باشید..
۰۳ تیر ۱۳۹۸
امیر حسین جان خوشحال شدم دیشب دیدمت و امیدوارم بازم تو نمایشهای بعدی در کنارت باشیم
۱۴ تیر ۱۳۹۸
گروه نمایشی محترم
به شرطی که بخواید، همه‌شون هست مصاحبه‌ها..اما تا زمانی که نخواید ببینید خب مشخصا پیدا هم نمی‌کنید
من عذرخواهی می‌کنم که از خودم الکی واسه ایشون مصاحبه تولید کردم!!
۱۵ تیر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید