در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | گلریز عباسپور درباره نمایش لانچر ۵: بعد از مدتها کاری رو دیدم که نفهمیدم چه‌جوری دو ساعت گذشت ، و با وجود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:43:55
بعد از مدتها کاری رو دیدم که نفهمیدم چه‌جوری دو ساعت گذشت ، و با وجود تلخ‌بودنش ، با حال خوش از سالن اومدم بیرون . خسته نباشید کل گروه برای زحمتی که کشیدید .
ایده‌ی متن تلخه و مهمتر از اون به هزار و یک دلیل ، سخته پرداختن بهش. اما اینقدر هنرمندانه بهش پرداخته‌شده و بدون اینکه مدام و مستقیم ، راجع بهش صحبت بشه توی دیالوگ‌های ابتدایی ،ساخته و پرداخته می‌شه که باید تحسینش کرد . افت و خیزهای کار به‌جا و به موقع است. طنز نمایش عالیست.از این جهت که واقعا طنزه و بر خلاف چیزی که روال معمول اجراها شده هجو و شوخی‌های سخیف جنسی و دم‌دستی نیست. به اندازه‌ست و مهم‌تر از اون به جا استفاده‌شده. تلخی ایده رو می‌گیره ، باعث می‌شه مخاطب از اون حجم سیاهی و دردناکی موضوع نمایشنامه، زده نشه. حتی برعکس باعث می‌شه که زمان بده به آدم کخه نفسی تازه کنه برای فراز‌های آینده‌ی متن که می‌دونه در انتظارشه و باید اماده ی سورپرایز‌ باشه.
بازی‌ها یک‌دست و تمیز و بدون ایراده. کارگردانی ساده و به‌قاعده و لذت‌بخش . نور ، دکور و طراحی صحنه همه در راستای تقویت اجرا .
یک کلام : عالی عالی عالی ...
آیا کار هیچ نقطه ضعفی نداشت ؟ قطعا داشت. مثلا می‌شه که دو تا کاراکتر نباشن چون بود و نبودشون کمکی به پیشرفت داستان نمی‌کنه. هرچنز که فضای نمایشنامه رو پر می کنه. نه پر کردن بی‌دلیل . آیا بودنشون به اجرا ضربه زده ؟ به نظرم با توجه به قوتی که کل اجرا داره، نه.
بازم خسته نباشید . من حتما ... دیدن ادامه ›› اسم تک‌تک اعضای گروه رو به خاطر می سپارم و کارهای آینده رو دنبال می‌کنم. از اون مهمتر حتما به تمام کسانی که می‌شناسم پیشنهاد می‌کنم که بیان و اجرا رو ببینند.