در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پریس.گلشن درباره فیلم قصر شیرین: #قصر_شیرین فیلمی که دوستش خواهید داشت ! قصرشیرین یکی از درخشانترین آ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:32:19
#قصر_شیرین
فیلمی که دوستش خواهید داشت !
قصرشیرین یکی از درخشانترین آثار #میرکریمی و نتیجه‌ی تجربه و پختگی این کارگردان دغدغه‌منده. یک فیلم با حال و هوایی کاملا باورپذیر و شخصیتی به نام جلال با بازی تحسین‌برانگیز و بی‌نقص #حامد_بهداد که لایه لایه با پیش رفتن داستان به شخصیتش نفوذ میکنیم و با واقعیت وجودش روبرو میشیم. موقعیت ویژه‌ای که اوایل فیلم متوجه میشیم جلال باهاش مواجهه زمینه‌ی قصه‌گویی رو برای فیلم مهیا می‌کنه و تا اخر مارو با خودش همراه می‌کنه. بیشتر لحظات فیلم در جاده میگذره (به دور از تهران و مدرنیته)، که این نشانی از مسیر زندگی جلال و تحولشه، مسیری که در ابتدا خودش هم نمیدونست قراره طی‌ کنه.
بچه‌ها( #یونا_تدین و #نیوشا_علیپور ) که بازیشون توی ایام جشنواره زبانزد شده بود مثل بازیگران حرفه‌ای از پس نقششون براومدن و بخش عمده‌ای از حس و حال دوست داشتنی فیلم مدیون حضور این دوتا بچه‌س. #ژیلاشاهی هم حضور تاثیرگذار و بازی درستی توی فیلم داره.
موسیقی فیلم هم که سیمرغ بلورین جشنواره فجر رو کسب کرد بشدت در فضاسازی موفق فیلم تاثیر گذاره.
پایان‌بندی فیلم هم تکلیف مخاطب رو کاملا روشن می‌کنه و تماشاگر و توی تعلیق و گیجی پایان باز که این روزا بشدت مد شده نمیذاره :)
توضیح بیشتر ... دیدن ادامه ›› ممکنه باعث لو رفتن و کاهش جذابیت فیلم براتون بشه پیشنهاد میکنم این فیلم رو روی پرده سینما ببینید .
https://instagram.com/theatretaster?igshid=1hoxu9li3immn