در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | بابک درباره نمایش کاریزمای منفی: اینقدر که دیدن پنج رای که اتفاقا هر پنج تاش حداکثر امتیاز هست به من کا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:00:48
اینقدر که دیدن پنج رای که اتفاقا هر پنج تاش حداکثر امتیاز هست به من کاریزمای منفی میده مسلما دیدن نمایش نمیده!!! حداقل چهار و پنج بدین که مردم شک نکنن
ندا لاهوتی آذر و بهزاد هندی این را خواندند
celine این را دوست دارد
با سلام
و تشکر از حجم توجه اتون .
فکر کنم بعد از مرور مصاحبه ها و حداقل نوشته های این صفحه متوجه خواهید شد ، که من تا سر حد ممکن از عزیزان منتقد و یادداشت نویس دعوت به عمل آوردم برای دیدن نمایش تشریف بیارند .
شما انشالله اگر فرصت کردید تشریف بیارید و هر عددی دلتون خواست روی این صفحه قرار بگید ، کمترین تاثیر این نمایش میتونه انتقال مفهوم صحیح و روش استفاده از واژه کاریزمای منفی یاشه ، حتی اگر دوست دارید همین الان هم 1 بدید این پنج تغییر کنه .قطعا مسئله نیست.
اما مسئله ای که وجود داره ؛ این ادبیات مچ گیرانه و اخلاق گرو کِشیه که نه در شان شما بزرگواره نه واژه های هنر ، نمایش ، هنرمند و مخاطب تیاتر
۲۹ مرداد ۱۳۹۸
درود جناب ابراهیمی. متاسفانه موج بیش از اندازه ی کامنت های جعلی باعث شده همه ی اهالی تیوال از جمله خودم بدبین باشیم. این وسط ممکنه یک سری از کامنت های یک نمایش هم جعلی نباشه اما به همراه این موج سوخته شه. امیدوارم زودتر تیوال برای این سندروم چاره ای بیابد. لذا نمایش ها خیلی از این بابت ضرر میکنند. امیدوارم نمایش شما جز اون دسته از نمایش ها باشه که از نظرهای واقعی بهره میبره، که حتما هم همینطوره.
با آرزوی موفقیت شما و نمایشتون
۲۹ مرداد ۱۳۹۸
جناب غلامشاهی
درود بر شما .
متشکرم بابت توضیحات .
با آرزوی موفقیت برای شما
۳۰ مرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید