در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | taghaodi درباره نمایش آواز قو: سعید پور صمیمی عزیز که ما را ۷۰ دقیقه وصل صندلی هایمان کردی، سپاس! ای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:22:37
taghaodi (taghaodi)
درباره نمایش آواز قو i
سعید پور صمیمی عزیز که ما را ۷۰ دقیقه وصل صندلی هایمان کردی، سپاس!
این نمایش فخرفروشی یک بازیگر تمام عیار به همه بازیگرنماهای یدک کش شهرت از طرف مخاطب عجول و سطحی نگر است. وای که مست از این قدرت بازیگری از سالن خارج شدم.
نمیدانم اشکال کار کجا بود ولی نمایش آنطور که انتظار داشتم نچسبید. نورپردازی و طراحی صحنه خوب بود. ترجمه روان بود و بازی ها هم عالی. حتی پیام خود نمایش هم برایم ملموس بود. اما یک چیزی آن وسط گم بود که هنوز با گذشت سه ساعت از اتمام اجرا برایم گنگ است.

پ ن: شنیدن اولین آوای سعید پورصمیمی مرا پرت کرد به دوران سریال در پناه تو و صد البته بازی درخشان و بی نظیرش
پ ن: بیشترین علاقه ام به سالن استاد ناظرزاده کرمانی صندلی های خوب و تهویه مطبوعش بود که متاسفانه از گرمای سالن همه ناراضی بودند. آخر چرا؟!؟!
سپهر، آدنا، الهه الف و ساناز این را خواندند
شگفت انگیز، فائقه طاهران و بهاره خالقی این را دوست دارند
سپاسگزاریم از اظهار نظرتون و شرمنده ایم به خاطر گرمای سالن.
متاسفانه فقط چند ساعت قبل از شروع نمایش ها ،کل سیستم خنک کننده تماشاخانه ایرانشهر خراب شد. واین گرما فقط مختص به سالن تماشاچیان عزیز نبود ،مسئولین تمام سعی خود را برای تعمیر سیستم کردند ولی به اجرای امروز نرسید.امیدواریم که تا فردا این مشکل حل شود.تماشاخانه ایرانشهر و گروه نمایش آواز قو از این شرایط کمال عذرخواهی را دارند.برما ببخشایید
۲۶ شهریور ۱۳۹۸
اختیار دارید چرا شرمنده. خدا رو شکر که نقص سیستم بود. فکر کردم چون به پاییز نزدیک میشویم مسئولین ایرانشهر تصمیم بر خاموشی سیستم خنک کننده گرفته اند!!! بازی ها آنقدر قوی و لذت بخش بودند که بیارزد به یک ساعت گرما را تحمل کردن. سپاس.
۲۶ شهریور ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید