در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | گلریز عباسپور درباره نمایش امروز، روز خوبیست برای مردن: این اجرا رو دیشب دیدم و به نظرم کار بسیار ضعیفی بود. متن و کارگردا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:07:27
این اجرا رو دیشب دیدم و به نظرم کار بسیار ضعیفی بود.
متن و کارگردانی :‌
نه متن درست و منسجمی داشت، نه ایده‌ی جدیدی از جنگ . ببه نظرم خیلی واضح و روشنه که نویسنده(ها) هیچ تصوری از جنگ و تبعاتش و حال و هوای اون روزها نداشتند . که خب در مورد تحربه نداشتن نمی‌شه بهشون خرده گرفت ، اما می شه از نویسنده انتظار داشت در مورد چیزی که تحربه‌اش رو نداره. ننویسه . یا قبلش به اندازه‌ی کافی تحقیق بکنه و کارای انجام شده رو بخونه و ببینه و بعد بنویسه. که ابه موضوعی مثل جنگ و اثراش روی آدمایی که درگیرش بودند ، اینقدر سطحی نگاه نکنه.
ایده‌ی اجرایی هم که توی همون چند ثانیه‌ی اول ، آقای کوهستانی رو به یاد آدم میاره و اشکال اینجاست که وقتی اقای کوهستانی دارن با اون قدرت و جذابیت ، با همین تلفیق سینما و تیاتر . کارگردانی می‌کنن. چرا کپی دست‌چندم اون ایده باید جالب باشه؟ اگر هم کسی می‌خواد اون روش کارگردانی رو ادامه بده. باید چیزی بهش اضافه کنه ، نه اینکه تقلیلش بده به یگ پرده‌ی اضافه اون وسط و روبروی دوربین نشستن و حرف زدن و همزمان روی پرده پخش شدن. ... دیدن ادامه ››
بازی‌ها :‌
بازی‌ها و بیان به نظر من خیلی بد بود. بازی یلدا خیلی تصنعی بود و آدم رو خسته می‌کرد. و مونا. دختری که جنوب زندگی می‌کرده و حالا اومده تهران. هیچ اثری از زادگاهش در گویش و ادبیات و بیانش نبود .
در کل به نظر من کار بسیار ضعیفی بود .و برام جالبه خوندن کامنت‌های دوستانی که لذت برده‌اند یا تعریف کرده‌اند .
لیلا مظاهری و میترا این را خواندند
سپهر و سیدمهدی این را دوست دارند
سلام
ممنون که نظراتتون رو باهامون درمیون گذاشتین.
۲۸ شهریور ۱۳۹۸
دوست عزیز من:
گفتین که تحقیق نکردین و تجربه ای از جنگ نداشتین.
جاهای مختلف در مورد شکل گیری این کار گفتم. الان نمیگم که برین تحقیق کنین.
در مورد پیشینه ی من و کپی از کارهای امیر رضا کوهستانی هم چیزی نمیگم که برین تحقیق کنین.
چون قطعا محقق خوبی هستین.
ممنون.
۰۷ مهر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید