در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | فهیمه درباره فیلم مسخره‌باز: فیلم جذاب مسخره باز بسیار بسیار از دیدنش لذت بردم بازیهای درجه یک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:31:59
فیلم جذاب مسخره باز
بسیار بسیار از دیدنش لذت بردم
بازیهای درجه یک
استاااد نصیریان که تکلیفشون روشنه صابر ابر انگار سالها تووو سلموووووونی کار میکرده و ....بعضی از کله هارو هر چی میشورم تمیز نمیشه
و چقدر این فیلم حرف داشت برای گفتن
آخه یک فیلم تک لوکیشن چطور میتونه اینقدر قوی و جذاب باشه
داستان، موسیقی، تصویربرداری، دیالوگ، بازی .... همه چیز عالی
به نظرم اونایی که خیلی فیلم بینن (خارجی و ایرانی و جدید و قدیم) قطعا از تماشای این فیلم لذت میبرن
از این ایموجی‌های تعجب!!! :)))
۲۳ مهر ۱۳۹۸
ارادتمندم خانم فهیمه
به نظرم تفاوت دیدگاه در قرار گرفتن در نقطه منطق (بخوانید فرم) به جای حسه: اون موزیک واقعاً جذاب و گیرا بود انتهای فیلم، ولی برای شنیدین توی هدفون؛ نه روی اون تصاویر بسیار بی‌ربط (که باز خودشون جدا از متن فیلم بسیار جذاب بودن): قرار نیست اگه تو کالکشنت به یه موزیک ناب رسیدی (یا با فیلم‌بردارت به یه قابِ ناب) حتماً توفیلت مصرفش کنی. همه‌چیز باید از دل اثر باشه و هر چیزی خارج اثر برای خارج اثر مهمه و هرچیزی توی فیلم هست هست و هرچیزی نیست، نیست. اینکه شرایط اجتماعی و اینها چیه اصلاً نباید به عنوان پیش‌فرض من رو وارد فیلم کنه و این قصه سر دراز دارد.....
منم لذت بردم از این تبادل نظر و چه حیف که عهد کردم دیگه تو تیوال نظر مستقل راجع به هیچ کاری نذارم تا بشه این تداوم شکل بگیره.
موفق و شاد باشید.
۲۸ مهر ۱۳۹۸
⁦ಠಿ_ಠಿ⁩
۱۶ آبان ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید