در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی صفری درباره نمایش آشویتس زنان: عذاب زن بودن در یک دنیای مردانه حمیدرضا صدر تحلیلگر و مفسر سینما و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:41:49
عذاب زن بودن در یک دنیای مردانه

حمیدرضا صدر تحلیلگر و مفسر سینما و تئاتر طی یادداشتی پیرامون نمایش آشویتس زنان نوشت: عنوان اثر نشان‌دهنده این است که از ابتدا ما با چه فضایی روبرو هستیم و داستان ما را به جنگ جهانی دوم می‌برد.

این اثر در مورد جنگ جهانی دوم و زنانی که در اردوگاه نازیها به سر می‌برند است اما آنچه که خود متن رو ارتقاء می‌بخشد، رویارویی زنان و مردان است.

عذاب زن بودن در یک دنیای مردانه و تلاش برای زنده ماندن و تحمل همان سختی‌هایی که یک زن در چنین حال و هوایی تحمل می‌کند ازجمله اتفاقاتی است که در آشویتس زنان به خوبی احساس می‌شود.

گفتنی است نمایش آشویتس زنان به نویسندگی علی صفری و کارگردانی رها حاجی زینل به زودی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت
این حمیدرضا صدر عشق خودمه..
۲۴ مهر ۱۳۹۸
من به شدت صدر را دوست دارم، کیف می کنم با خودش و نگاه داراماتیکی به فوتبال و سینما و تئاتر داره
۲۴ مهر ۱۳۹۸
البته نکته ای هست که به نظرم گفتنش خالی از لطف نیست، و اون اینکه بعد از سه بار اجرای عموم در تهران و شهرستان ها، چاپ نمایشنامه در انتشارات آماره، این متن برای اجرای خود در پردیس تئاتر شهرزاد به شکلی عجیب از سوی ممیزان سلاخی شد، و ما هم متاسفانه مبنا بر تعهداتی که داشتیم اثر را روی صحنه بردیم، سال جدید ممیزی ها به شکلی بسیار پررنگ تر در حال روی دادنه و از حالتی ظاهری به سوی ممیزی های ایده اولوژیک سوق پیدا کرده که امیدوارم راه حلی برای اون پیدا کرد
۱۱ آبان ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید