در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعید درباره نمایش افرای ژاپنی: دیشب به تماشای افرای ژاپنی نشستم، جا داره از همه دست اندر کاران این کا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:00:52
دیشب به تماشای افرای ژاپنی نشستم، جا داره از همه دست اندر کاران این کار تشکر کنم... به نظرم سبک کمدی برای این کار به اشتباه انتخاب شده...
اما تجربه شخصی من؛ محیط بازسازی و نو شده‌ی تئاتر باران سابق هامون فعلی واقعا خیلی خوب شده و علی الخصوص برخورد محترمانه مسئول تئاتر...(فقط ای کاش نمایش ها تاخیر نداشتند در شروع)
اما متاسفانه فضای صندلی ها بسیار نزدیک به هم و کوچیک هست که اذیت کننده هست این موضوع برای تماشاچی با قد معمولی و یا بلند... در مورد خود نمایش، من متن رو دوست داشتم اما با گریم و طراحی لباس اصلا ارتباط نگرفتم (مثلا دلیل انتخاب تی شرت جناب رحیمی یا لباس همسرشون و ... )
وجود نور ثابت هم برام سوال بود که آیا مفهموم خاصی پشت آن هست یا نه فقط برای دید بهتر بازیگران در مواقع تاریکی بود...
بازی‌ها خوب بود اما در مورد شخصیت اصلی، بیشتر حس یک فرد احمق و کند ذهن رو میگرفتم تا یک فرد بی اعتماد به نفس یا تحقیر شده...
در مجوع امتیاز 3 از 5 به این نمایش میدم، در آخر یک سوال داشتم که وجود تلویزیون در بالای صحنه سمت راست که عملا به دوربین مدار بسته سالن متصل بود آیا دلیل خاصی داشت که اونجا قرار داشته باشه و روی آن پوشیده نشده باشه (چنیدن بار باعث حواس پرتی در من شد)
با تشکر از زحمات همه ی دوستان واسه یک شب خوب که برامون رقم زدند.
حمیدرضا مرادی و حسین کشفی اصل این را خواندند
NetHunter این را دوست دارد
سعیدِ عزیز سلام و ارادت.ممنونم از زمانی که برای دیدن افرای ژاپنی گذاشتید و سپاس برای نظراتتون که بسیار برامون ارزشمنده.تنها یک نکته اینکه،مانیتوری که در بالای صحنه قرار دارد مربوط به اتاق فرمان سالن هامون هست و برای اپراتور نور و صدا هست که از اون طریق به صحنه نمایش اِشرافِ کاملتری داشته باشند.در مورد تاخیر ده دقیقه ایِ در اجرا،این قضیه کاملا به شخصِ بنده برمیگرده و اصلا ارتباطی به سالن هامون نداره.ما دیشب اولین شبی بود که ساعت اجرارو تغییر دادیم و کمی در محاسباتم اشتباه کرده بودم.بابت این تاخیر صمیمانه عذر میخوام.سپاس از محبتتون.
۲۴ مهر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید