در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | مجید درباره نمایش لانچر ۵: تمام مدت تئاتر سروان شایگان من رو یاد پدرم می انداخت. سخت گیری هاش، دا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:53:39
تمام مدت تئاتر سروان شایگان من رو یاد پدرم می انداخت. سخت گیری هاش، داد زدنش، نظمش و شوخ طبیعیش ولی از این ها مهم تر تعهد، دلسوزی و دل رئوفش که پشت این نقاب اخم آلودش داره. دلم می خواست باهام به این تئاتر می اومد. کاش تجلیل هم از ارتشی ها و کسانی که خون دل ها خوردن بلکه ایران خانه خوبان بشه، می شد و یا کار بهشون تقدیم می شد.
کار بسیار گیرا بود. تک تک بازیگرها ستاره بودن، همونطور که بلد بودن کل سالن رو ببرن هوا، همونطور عالی همه رو تو بحت و سکوت فرو می بردن. همونقدر غمگین و همونقدر دردناک. به شخص بخاطر تلخی موضوع دوس نداشتم بخندم اما خندم می گرفت (بعضی خنده ها هم از جنس غم هستن، این رو می نویسم برای دوستانی که براشون سوال میشه بقیه به چی می خندن و با خودم تکرار می کنم لطفا کسی رو قضاوت نکن)
با اینکه زمان تئاتر طولانی بود اما روی صندلی های نامناسب سالن تئاتر مستقل، احساس ناراحتی نکردم و اصلا دلم نمی خواست تموم شه.
عاشق اون پنکه سقفی بودم تو دکور، چقدر ساده و خوب (حتی صداش) ازش استفاده شده بود و نکته دیگه ای که برام جالب بود که بهش توجه شده بود که بعد از ارتقاع درجه سروان شایگان (سه ستاره)، سرگرد شد چیزی که در ارتش زمان پهلوی مرسوم بوده.
دستمریزاد به نویسندگی این نمایشنامه بابت خلق این اثر، باید بگم خوشحالم که به جای سرگرد شایگان مجبور نیستم مثلا بنویسم سرگرد رایان!!
وقعاً چرا ما آدم ها باید بهم هرجوری شده گیر کنیم؟ چرا سرمون به کار خودمون نیست؟
پنکه سقفی پر از معنا،تعلیق،ابهامِ آینده،سردرگمی تک تکِ اون سرباز ها بود
۰۱ آذر ۱۳۹۸
موقعی که متن شما رو خوندم دسترسی به اینترنت نداشتیم! الآن جستجو کردم و دیدم این نکته‌ای که فرمودید دربارهٔ درجهٔ سروانی و سرگردی در نظام سابق صحیح هست، چون برای من که خدمت رفتم خیلی سؤال شد که چرا شایگان با سه ستاره به یک‌باره به درجهٔ سرگردی ارتقاء پیدا کرد!! ممنون از شما.

https://s3.amazonaws.com/bala.static/links/77422d4b-bc20-4a5d-b9c7-c910b98ae52c-permlink.jpg
۰۴ آذر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید