در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | آدنا درباره نمایش پرواز عمود کبوتر دریایی دودی بر فراز آب‌های سرد و معتدل اقیانوس اطلس: ظاهراً باید با نمایش جالبی روبه رو باشیم. خیلی هم عالی. فقط یک نکته فر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:47:59
ظاهراً باید با نمایش جالبی روبه رو باشیم. خیلی هم عالی. فقط یک نکته فرعی! من که اصلاً جسارت و اعتماد به نفس تماشاگرـ بازیگر بودن رو ندارم ولی نگاهی به توضیحات نقش‌ها انداختم و مع‌الاسف از جهت تناسب سنی، نقش‌های مادرها فقط به من می‌خوره. بابا من هنوز در درونم یک دختربچه خجالتی داره زندگی می‌کنه که گاهی شیطنتش گل می‌کنه و از قالب خجالتی بودن خارج میشه. چیه این سن لعنتی! آقا قبول نیست. من هیچی نفهمیدم از این زندگی!!
اصلن کار سختی نیست. دوتا نقش مادر ما تصمیم‌گیری‌های مهمی در روند داستان انجام میدن. البته سن خیلی مطرح نیست. جنسیت اهمیت بیش‌تری داره. خوشحال می‌شیم به تماشای تآتر بیاید.
۱۸ دی ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید