در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پویا سعیدی درباره نمایش لانچر ۵: دوستانِ عزیزم سلام از همه‌ی عزیزانی که در این شش ماه حامیِ بی‌چشم‌داش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:15:11
دوستانِ عزیزم سلام
از همه‌ی عزیزانی که در این شش ماه حامیِ بی‌چشم‌داشت و صادق و رفیقِ «لانچر۵» بودند و به اعتبارِ همراهی‌شون حضورِ ما بر صحنه‌ی سالن‌های این شهر این همه طولانی شد ممنونم. خطابِ بخشی از حرف‌های من به بحث اخیریه که همین‌جا در گرفت و موجباتِ مکدر کردنِ خاطرِ دوستان رو از سمتِ من فراهم کرد، پیش از هر توضیحی، بی چون و چرا از همه عذرخواهی می‌کنم که رفتاری خلافِ شأن‌شون از من مشاهده کردند. به هرحال آدمه و وقتی که احساس فشارِ چندجانبه بکنه ممکنه احساساتی برخورد بکنه و از کوره در بره و ناخواسته کسانی رو ناراحت بکنه. با این که، با عرضِ پوزش من هنوز از مواضع خودم دفاع می‌کنم اما نتیجه‌ی این بحث برای من این شد که، باید بیشتر از این‌ها با شما مراوده و مکالمه بکنم و همون‌طور که نمایش‌مون رو در طول این ماه‌ها و با کمکِ نظراتِ شما اصلاح کردم و در تکاملش کوشیدم و هیچ نظری رو از چشمم دور نگه نداشتم، اما باید بیش از این‌ها صبور باشم و قدردانِ شما.
خانوم گلبرگ در مورد این که منِ کارگردان وظیفه‌م هست که پاسخگو باشم درست می‌گن و متاسفم اگر این رفتار از کسانِ دیگه سر نمی‌زنه. من آگاهم به این که اگر حالا دارم دیده می‌شم و اسمم جایی برده می‌شه، جدا از زحماتی که می‌کشم خودم شبانه روز و برنامه‌ریزیِ شخصیِ خودم، این حمایت شماست که من رو ساخته و می‌سازه و خواهد ساخت. پس من آدمِ کم هوش و نامردی باید باشم که به شما و هرکسی نگاه از بالا بکنم و با غرور و نخوت رو به رو بشم و آزرده خاطرتون کنم. به هرحال به اصطلاح در دعوا نقل و نبات پخش نمی‌کنن اما من هم هیچ‌وقت از دایره‌ی ادب سعی می‌کنم خارج نشم و حالا متوجه شدم که حتا از حالتِ عادی هم باید بیشتر مواظبت ... دیدن ادامه ›› کنم.
به هر روی
من متاسفانه نمی‌تونم قیمتِ بلیت رو کاهش بدم حالا و همین برام کافیه که یک لحظه به دلایل ما برای افزایش حداقلیِ قیمتِ بلیت فکر کنید و سعی کنید از زاویه‌ی ما نگاهش کنید. ولو اگر قانع هم نشید. در هر حال من از شما ممنونم که تذکر می‌دید و آگاه سازی می‌کنید.

من طبق قولی که به شما داده بودم برای هردوتا شنبه‌ی پیشِ رو تخفیف وفاداری در نظر گرفتم که شما عزیزان هم بتونید ازش بهره مند بشید و بیاید اجرا رو باز ببینید و حضوری باهم حرف بزنیم و ببینید که غرور و بی احترامی و بی ادبی از خودِ من، خودِ واقعیِ من، فرسنگ‌ها فاصله داره.

دست تک به تک‌تون رو به گرمی و مهر می‌فشارم و از حالا تا هروقتی که توفیقِ خلق برای چشم و گوشِ شما رو داشته باشم، برای تندترین نقدهای شما هم آغوشم باز خواهد بود.

مخلص شما
پویا سعیدی
آقای سعیدی خوشحالم که فرمودید فعالیتتون رو بیشتر می‌کنین اینجا و در همین راستا یک پیشنهاد دوستانه/ خواهرانه /مادرانه اصلا :-)
دفعه بعد که با انتقادی مواجه شدین (به حق یا ناحق) پیش از اون که جواب بدین چند ساعت به خودتون فرصت بدین.
خیلی وقتا صبر کردن و عجله نکردن در جواب دادن، خیلی می‌تونه کمک کنه به این که ما ادبیات مناسب‌تر و نزدیک‌تر به روحیات و شخصیت خودمونو پیدا کنیم.
گاهی این صبر کردن در اوج عصبانیت باعث می‌شه به این نتیجه‌ی درست برسیم که بهتره به چیزی جواب ... دیدن ادامه ›› ندیم حتی.
توقع جامعه از یه هنرمند (متاسفانه یا خوشبختانه) بیشتره و این مسئله رو وقتی تصمیم می‌گیرید وارد دنیای هنر بشین باید بپذیرید و بابتش حتی احتمالا هزینه بدید.
براتون آرزوی موفقیت و صبر طولانی دارم در این راه :-)
۱۱ دی ۱۳۹۸
سلام.سایت تیوال و همیاری لطفا از قبل اطلاع بدین یا بگین فروش نداریم.چطور ممکنه یعنی من متونم توی اجرای 3 روز 6 تا بلیط ردیفهای نسبتا اول و باکس وسط بگیرم.همه ی ما دوست داریم بیایم و ببینیم و از این کار لذت ببریم ولی واقعا خرید بلیطش اذیت کننده شده.کل باکس وسط رزرو اون هم بدون اطلاع از قبل.راستش من هودم اجرای قبلی رو دیدم و این اکران رو میخوام با دو تا از دوستانم که برای دو هفته فقط ایرانن برم ببینم.یه فکری بکنید برای این مسئله لطفا.
۱۲ دی ۱۳۹۸
من سه شنبه گذشته نمایش رو دیدم. دست مریزاد. عالی بود. خواهشاً تمدید بفرمایید چون من به هر کی رسیدم گفتم بیاد نمایش رو ببینه اما بلیت ها تو 30 ثانیه تمام میشه و فرصت خرید نیست.حیفه این نمایش قوی محدود به 20 روز باشه.
۲۱ دی ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید