در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | سعیدرضا خوش‌شانس درباره نمایش سرگذشت باور نکردنی دن کیشوت، ملانصرالدین، هد هد و دیگران در سرزمین عجایب: تئاتر صمیمی، متفاوت و البته نکته‌سنجی است. به همه کسانی که علاقه‌ دارن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:05:32
تئاتر صمیمی، متفاوت و البته نکته‌سنجی است. به همه کسانی که علاقه‌ دارند یک تئاتر دانشگاهی بی‌ادعا و صمیمی را تماشا کنند، به اندازه بخندند، به اندازه فکر کنند و به اندازه از زیبایی بصری و ترکیب‌بندی حساب شده لذت ببرند، تئاتر سرگذشت باور نکردنی دن کیشوت، ملانصرالدین، هد هد و دیگران در سرزمین عجایب را بپیشنهاد.
اجرای متقاوت و پیش‌روی دیگری از این متن را چند سال پیش در شیراز دیده بودم. در آن زمان طیران، متن را در تعدادی ماشین سواری اجرا می‌کرد و شما با هر قطعه در یک خودروی سواری مواجه می‌شدید. در آن زمان هر چقدر مدل، فرم و شیوه اجرایی خود را نشان می‌داد، اکنون ویژه‌های ادبی و ظرفیت‌های متن به چشم می‌آید.
هرچند بیشتر بازیگران این نمایش از دانشجویان رشته نمایش انتخاب شده‌اند، اما دقت و استعداد هرکدام و هدایت نکته‌بین طیران باعث شده چیزی برای حضور بر روی صحنه کم نداشته باشند. راستش بازی خیلی از بازیگران، به‌خصوص بازیگر نقش دون کیشوت، به استعداد و توانایی خیلی از بازیگران بنام تئاتر پهلو می‌زند