در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مجله فرهنگی/هنری آرادمگ درباره نمایش جنایات قلب: پگاه ارضی: «فکر می کنم فرمولی کلی برای هنر وجود ندارد که اگر هنرمندی د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:43:36
پگاه ارضی: «فکر می کنم فرمولی کلی برای هنر وجود ندارد که اگر هنرمندی در سینما فعالیت می کند نباید وارد حیطه تئاتر شود و بالعکس. این نکته را نیز باید مد نظر داشت که بسیاری از کارگردانان بزرگِ سینما در ایران و جهان، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده اند. شاید تئاتر از لحاظ تولیدی کم حجم تر باشد، اما در کارگردانی و بازیگری بسیار سخت است. به نظر من دنیای سینما و تئاتر خیلی از هم فاصله ندارد. سخت کوشیِ بازیگری که در تئاتر فعالیت می کند، در سینما بسیار به او کمک خواهد کرد که به عنوان مثال چطور تداوم حس داشته باشد و حسش را نگاه دارد. تئاتر و سینما مکمل هم هستند و نمی توان برایشان مرزی تعیین کرد.»

سارا توکلی: «سختیِ بازی کردن در نمایش های رئال این است که چون این نمایش ها به دنیای واقعی نزدیک تر هستند، بیشتر مورد قضاوت قرار می گیرند. اگر نمایش فانتزی باشد، مخاطب نمی تواند در مورد خوب و یا بودن بازی نظر دهد، بلکه می تواند نمایش را دوست داشته باشد یا خیر. اما در کار رئال، آن قدر زندگی جریان دارد و بازیگران سعی می کنند، شخصیت ها را واقعی نشان دهند تا برای مخاطب قابل درک باشد که کار سخت می شود. به نظرم سختی بازی کردن و کارگردانی نمایش رئال بیشتر از گونه های دیگر است.»

برای خواندن گفتگوی «پگاه ارضی» و «سارا توکلی» با مجله فرهنگی/هنری آرادمگ به لینک زیر بروید:
https://aradmobile.com/mag/category/culture-and-art/cinema-theatre/interview/