در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | میلاد ک درباره نمایش اختلال: انسانها در همه امور، جسمی، هوشی، رنگ پوست، سلامت روان و جسم، زور بازو،
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:13:19
میلاد ک (mk6565)
درباره نمایش اختلال i
انسانها در همه امور، جسمی، هوشی، رنگ پوست، سلامت روان و جسم، زور بازو، " تمایل یا هویت جنسی!!!" یک طیف(در مقابل صفر و یک) را تشکیل میدهند، فهمیدن همین نکته ساده میتواند جهان را بسیار زندگی پذیرتر کند.

از آنجایی که کسانی که شناسنامه ای مرد هستند و جزء اقلیت های جنسی محسوب میشوند برخوردهای وحشتناکتری را در جامعه تجربه میکنند، یک دوستی پیشنهاد میداد تمام دگرباش هراس ها را باید یک دوره کوتاه فرستاد به زندانهای همین کشور، که در همان هفته اول خیلی زود خواهند فهمید در هرم مردانگی( با همان تعریف مسموم مورد نظرشان) جایگاه چندان بالایی ندارند و به راحتی به دلیل به اندازه کافی مرد نبودن، میتوانند مورد انواع تعرضها قرار بگیرند، شاید بعد از چنین تجربه ای به صورت عملی مفاهیم نسبیت و تبعیض را فرابگیرند و اگر خواستند انسانیت کسی را زیر سوال ببرند دوبار فکر کنند.