در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد صالح محمدی درباره نمایش بووگی ووگی برادوی: با سلام خدمت مخاطبان تیوال . از این کار خوشم نیومد و دلیلش را در حد س
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:26:28
با سلام خدمت مخاطبان تیوال .
از این کار خوشم نیومد و دلیلش را در حد سواد خودم بیان می کنم .
اول از همه مسئله من ریتم بود و حرکات بدن . لزوما چون چند نفر چند حرکت را پشت سر هم انجام می دهند ، نمی شود مهر خوش ریتم بودن بر یک اثر کوبید . ناهماهنگی بین بازیگران در طول اجرا کاملا احساس می شد ولی با ترفند های ناشینانه مخاطب را گول زدند . ریتم و درک ریتم همان عاملی است که نمی گذارد مخاطب به ساعتش نگاه کند و ببیند کی اجرا تمام می شود . همان عاملی است که نمی گذارد مخاطب خمیازه بکشد . حتی با انتخاب و ساخت چند موسیقی پر سر و صدا هم ، این احساس های خستگی ناشی از اجرا بر طرف نخواهد شد . مشکل بعدی بازی بد چند بازیگر بود که واقعا تعجب می کردم ، از این حجم نابلدی . همان عزیزی که موهای تافت خورده اش تا آخر اجرا تافت خورده مانده بود . یا آن عزیزی که تتوهای روی دستش در حال تولید معنا بر روی صحنه بود و کاملا می شد نابلدی کارگردان را دید . هر آن چیزی که بر روی صحنه است معنا تولید می کند . تتو های روی دست آن بازیگر بدن چه معنایی داشت ؟ . البته این سوال پرسیدنش زود است . باید پرسید متنی که ادعای نوین بودن و جریان دیگری را داشتن را دارد ، چگونه فقط با چپاندن جمله ها و کلمات ، می خواهد این مهم را به عمل برساند ؟
باید صادق بود و پذیرفت هرآنچه که جدید است لزوما درست نیست . تنها چیزی که این نمایش برای من داشت طراحی صحنه بود ، و بازی یک بازیگر خانم که در نمایش مطلق هم نقش دکتر را بازی می کردند . مابقی جذابیتی ... دیدن ادامه ›› نداشت .
البته تمام ایراد های وارد بر این نمایش بر دوش یک نفر است و آن هم نویسنده و کارگردان این اثر که بر روی بروشور این نمایش ، رزومه سنگینی از خود منتشر کرده بود و من تعجبم چند برابر شد از این همه فعالیت و این نتیجه .
در ک
در آخر هم باید بگم تئاتر خودش مخاطب خودشه و کسی مقصر این فاجعه نیست جز ...
بیگانه پریشان، آتنا تندرو و مینا این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید