در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پیمان لسان درباره نمایش درخت شیشه‌ای آلما: "درخت شیشه ای آلما" یا "ذهن فروپاشیده ی جوزف" !
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:59:52
"درخت شیشه ای آلما" یا "ذهن فروپاشیده ی جوزف" !

نمایش ابتدا و مخصوصا انتهای بسیارخوب و سرضربی داره و فکر میکنم قسمتهای ... دیدن ادامه ›› میانی میتونست با تمهیدات کارگردانی(که طی اجرا زیاد شاهدش بودیم) جذابتر و یا حتی کوتاهتر بشه... بازی و صدای کاوه مرحمتی بسیار نقش موثری در پیشبرد داستان و حتی فضاسازی کار داشت. همچنین آیدین بهاری رو بعد مدتها می دیدم و بنظرم بازی به اندازه و روونی داشت.

در خصوص روایتهای موجود در داستان که مهمترین بخش نمایشنامه س، انگار 2روایت کلی وجود داره که نقطه اتصالشون میتونه تشابه لوکیشن، نام کاراکتر زن، و یا وجود "داستان عاشقانه" در هردو خط زمانی باشه که جوزف رو دچار فروپاشی و رزونانس بین اونها میکنه...خودم داستان سال 2015 که منجر به انتخاب نهایی جوزف می شد رو خیلی بیشتر دوست داشتم و بنظرم کانسپت جذابی داشت و با پرورش بیشتر میتونست لایه های عمیق تری ازش بهمون نمایش داده بشه.

و اما نقطه قوت این اجرا بی شک کارگردانی در زمینه های مختلف اعم از طراحی،فضاسازی،بازیگردانی،نور و موزیک و ... بود. پیشنهاد میکنم جناب قادرپناه حداقل یکبار یک نمایشنامه خارجی رو صرفا با تمرکز بر کارگردانی اثر اجرا کنن...فکر میکنم نتیجه جذابی خواهد داشت چراکه این اجرا تا حد زیادی منو یاد "اتاق ورنیکا"ی ثروتی انداخت که خیلی کار کاملی بود.

خسته نباشید به تمامی گروه بابت کار خوبی که در این دوره با سختی به اجرا رسوندن
خریدار
آوا فیاض (avafayyaz)
پیمان عزیز خیلی ممنون که کار رو دیدید و نظرت رو برامون نوشتی.
۲۳ شهریور ۱۴۰۰
۲۴ شهریور ۱۴۰۰
دوست عزیز گروه تئاتر «ریگولیتو»، نمایش تازه‌ی ما به نام «پناه‌کاه» از ۲ تیر در تماشاخانه‌ی ایرانشهر اجرا خواهد شد. امیدواریم شما را در سالن نمایش ببینیم.

لینک تیوال: https://www.tiwall.com/p/panahkah2
۲۶ خرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید