در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | آکادمی مَشق هُنر: با یاد _{#}_لوون_هفتوان؛ آغاز اکران آنلاین _{#}_تلهتئاتر "_{#}_ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:01:39
با یاد #لوون_هفتوان؛
آغاز اکران آنلاین #تلهتئاتر "#اتفاقهمانطورکهنوشتهمی شودمی افتد" علاقه مندان میتوانند از ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت تیوال این اثر را مشاهده کننده

https://www.tiwall.com/p/dayef
https://aparat.com/v/ovOB3


"#دیف"نام ... دیدن ادامه ›› اولین مونولوگ از تله تئاتر "اتفاق همانطور که نوشته می شود می افتد" است که اکران آنلاین آن از ۳۰ آذر ماه در سایت تیوال آغاز می‌شود.
"دیف" با موضوع #رنجِزنانافغان ساخته شده و در خلاصه آن آمده است:‌این #طالبان نیست که به جان ما افتاده! همین مردها هستن که طالب شدن. همین مرد‌های افغان.


به گزارش روابط عمومی؛#فاطمهصالحی #بازیگر اولین قسمت از این مجموعه است و "#سیدمهران_قریشی" کارگردان تلویزیونی این اثر نمایشی است.
 این اثر که شامل هفت #مونولوگ از مجموعه کتاب "تک گویی های #مرگ" و "تک گویی های #عشق" به قلم "#زهره_یحیایی" انتخاب شده است و به صورت تله تئاتر جلوی دوربین رفته است.

این تله تئاتر زیر نظر "#هومنبنائی" و با حضور هنرجویان کارگاه بازیگری و گریم کارگاه "#مشقهنر"شکل گرفته است.

این مجموعه تله تئاتر با احترام به روح هنرمند گرانقدر "لوون هفتوان" تقدیم شده است.
سایر عوامل این تله تئاتر عبارتند از: تهیه کننده: گروه هنری مشق هنر،کارگردان: هومن بنائی، نویسنده: زهره یحیایی، کارگردان تلویزیونی: سید مهران قریشی، دستیار کارگردان: #مهدیرزوان، دستیار برنامه‌ریز و مشاور: #النازقراربخش، مدیر فیلم برداری: #امیرخدامی، دستیاران فیلم‌بردار: #امیرحسیننوری، صدابردار: #امیرماندگاریان، طراح گریم: #رضاعربی، دستیاران گریم: #النازقراربخش، #همارضی، #کیمیاچنگایی، #شادیعثمانپور، طراح صحنه و لباس: #شیرینبوریایی، دستیاران صحنه: #ساراکمایستانی، #محمدپارساکیّال، #علیندیمیسیار، تدوین: #مجیدسعدآبادی، عکاس: #گیتیتهامی‌، #آرمیتامیمندکرمانی، #محمدمهدینقوی و روابط عمومی: #مریمرودبارانی
@mashghehonar_academy
@hoomanbanaei
@s_mehran_gh
@zohreyahya
@fatemesalehi_
@maryamroodbarani
@arabireza
@shirin.buriaei
@amirkhoddami_photography
@elnaz.ghararbakhsh
@dvrkvimod
@giti_tahami7613
@shadiosmanpour
@kimia_changaei
@mita__