در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | افشین گودرزی درباره نمایش عمارت قجری: خوشبختانه دیشب اجرا رو دیدم ، بازی نسبت به داستان کاملا برتری داره ، ن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:09:32
خوشبختانه دیشب اجرا رو دیدم ، بازی نسبت به داستان کاملا برتری داره ، نمایشی برای داشتن لحظاتی شاد و مفرح ، دیدن هنر بازیگران ، آقای داداشی به نظرم یه سر و گردن بالاتر از بقیه بود ( البته نقش سیاه رو در شیرهای خان باباسلطنه با بازی خانم گلاب آدینه ، بیشتر دوست داشتم ، سلیقه منه و ضعف ایشون نیست) ولی ایشون هم حیلی خیلی عالی بودند.
امیر حسین انصافی خیلی عالی بود ( هنوز به پای آقا جواد عزیز نمیرسند ) صدای امیرحسین عالی بود ، استعداد کم نظیر و جذابی دارند.
آقای عطایی تونستند نقش یک آدم چندش آور رو خوب ایفا کنند
خانم پورجمشید صدای بسیار قوی، رسا و منعطفی دارند همونجا حدس زدم که ایشون صداپیشه هستند و بازیگری ایشان هم برام جذاب بود.
مدل های مختلف خندیدن خانم عطایی برام خیلی جالب بود و به نظرم توانایی بیشتری در اجرا دارند ، کنجکاو شدم کارهای بیشتری از ایشون رو ببینم .
بازی بقیه همکاران کاملا مقبول و دیدنی بود و نکته ضعیفی ندیدم
بچه های هم آوا (نمی دونم اصطلاح رو درست استفاده کردم یا نه) در نهایت، دقت، ظرافت و به زیبایی صحنه رو زنده تر نگهداشتند. به نظرم نمیشه بخاطر ... دیدن ادامه ›› درخشش بقیه کار قشنگشون را ندیده گرفت .
از اون بخش که یکی از نوکرها صدای سگ درآورد خوشم نیومد بیشتر دلم سوخت .
اینکه پرنده ای بچه را برای مادرش آورد خیلی هم خوب بود مثل افسانه ها با ظرافت و چیره دستی انجام شد ، مگر نه اینکه این داستان هم افاسنه است؟!( قبلا یه نقد خونده بودم که به همین موضوع اشاره کرده بود برای همین با حساسیت بیشتری نگاه کردم و با اون منتقد موافق نیستم)
مدیریت سالن افتضاح بود ، افتضاح به تمام معنا ، تا نیم ساعت از شروع اجرا گذشته ، همچنان آدم وارد سالن میشد و بین صندلی ها تردد می کردند . کاش یکم برای گروه و تماشاچی های وقت شناس ارزش قائل بودند و از ورود بعد از شروع کار ، جلوگیری کنند ، یک لحظه فکر کردم تو سالن ترمینال جنوب نشستم دارم تلویزیون می بینم.
ممنون ازاینکه عمارت قجری رو تماشا کردین .
خداروشکر نمایش رو دوست داشتین
.انرژی خوبتون همراه گروه خواهد بود???
۲۴ دی ۱۴۰۰
سپاس از حسن توجه شما
میکوشیم تا عیوب رو برطرف کنیم
۰۳ بهمن ۱۴۰۰
افشین
ممنون از کار خوبی که ارائه دادید،اونقدر خوشم اومد که ۵ تا بلیط سانس ویژه جمعه رو گرفتم و خانواده رو هم دعوت کردم تا ایشان هم این کار رو ببینند
سایه شما طرفداران ناب نمایش ایرانی مستدام
۰۳ بهمن ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید