در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | افشین درباره نمایش بانوی محبوب من: بسیار جذاب و دیدنی تئاتری که با صدای مهربان و جذاب بانو آدینه عزیز شر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:00:36
بسیار جذاب و دیدنی
تئاتری که با صدای مهربان و جذاب بانو آدینه عزیز شروع میشه ، در این کار می تونید بازی درخشان و خیره کننده خانم نورا هاشمی که صحنه رو به آتش می کشند ،ببینید . صدای بسیار جذاب آقای عمرانی را بشنوید ، از بازی فوق حرفه ای آقای جلیل فرجاد با لبخند و نگاه بسیار زیبای شان، لذت ببرید . آقای غفارمنش همچنان خوش قلب و تحسین برانگیز می درخشند و گروهی که با تمام وجود ، با نظمی مثال زدنی ، عاشقانه هنروری می کنند. زیبا ترین لحظه ها را تجربه کنید.
گروه موسیقی که خیلی جذاب کمی در اجرا دخیل هستند ، بی نقص اجرا کردند ، آواها و ریتم های به یاد ماندنی طاها جان تا مدت ها پس از نمایش در ذهنتون تکرار میشه و حس خوب نمایش رو به یادتون میاره.
در این داستان سه تغییر رو خواهید دید، تغییری که با فکر ، اراده و تلاش به دست میاد و دیگران نمی توانند جلوی آن را بگیرند مگر برای کمک به بهتر شدن. تغییر دوم ناشی از شرایط در انسانی تنبل و زیاده خواه اتفاق می افتد و از موجودی مفلوک به فردی متکی به نفس که شهامت شروع زندگی جدید را پیدا می کند ولی همچنان غرغرو خواهد ماند و تغییر سوم که در قلب آدم ها، ناخواسته به وجود میاد و دل تقریبا مرده ، به تپش افتاده و زندگی جدیدی را تجربه می کند.
به نظرم اگر فیلم را دیدید ، خیلی با این کار مقایسه نکنید ، کار کاملا اقتباسی نوشته شده و ایرانی ... دیدن ادامه ›› شده است.
بانوی محبوب من ، داستان باور پذیر امید، تلاش و موفقیت است ، هم نمایشنامه و هم داستان زیبای نحوه خلق این اثر
بانوی محبوب من ، یک حال خوب، یک حس خوشایند و دلبری هنر از تماشاگر است.
بانوی محبوب من ، حضور و ابراز وجود تئاتر اصیل ، کلاسیک و مردمی است و از کارهای ماندگار تاریخ تئاتر به شمار می آید.