در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امیرمسعود فدائی درباره نمایش سبُکی: این چند خط نظر و مواجههٔ شخصی من با این اثر نمایشی است و احتمال اینکه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:32:12
این چند خط نظر و مواجههٔ شخصی من با این اثر نمایشی است و احتمال اینکه شما نظر دیگری داشته باشید وجود داره. [این جمله رو معمولاً قبل از نظرم دربارهٔ کارهایی که کمتر دوستشون دارم می‌نویسم، ولی بعد از اتفاقات بازاجرای تاکسیدرمی در شهرزاد و نظرات ضد و نقیض و متفاوت اون کار ترجیح دادم ابتدای تمام نظراتم این جمله رو بنویسم??]
امشب به لطف تعطیلی شنبه‌های تئاتر و سانس فوق‌العادهٔ این نمایش تماشاگر این کار شدم. من معمولاً بازاجرا نمیرم، میگم اون لذت اجرای اولی از بین میره. ولی امشب شب بی‌نظیری شد. نمی‌دونم چرا به اجرای سال ۹۸ چهار ستاره دادم؟! این اجرا پنج ستاره نیست، حتی ده ستاره هم نیست!! این اجرا صد تا ستاره است??
معرکه بود، عالی، عالی، عالی، درجه یک، همه چیز در بهترین وضعیت ممکن. بی‌نهایت لذت بردم. جادوی تئاتر همینه، هر چی کار متوسط و ضعیف می‌بینی به یک چشم بر هم زدن شسته میشه و از خاطرت میره. انقدر خوب بودید که مقداری از درد و غم و رنجی که این روزها تو زندگی شخصیم دچارشم رو هم التیام دادید. درود بر تمام عوامل این نمایش، دمتون گرم و خسته نباشید. امیدوارم به تمام آرزوهاتون و به هر جای خوبی که تو حرفه‌تون امکانش هست برسید♥️♥️????
فدایی جان درد و غم نبینی الهی
۲۱ خرداد ۱۴۰۱
دو تا بلیت گرفتم برای جمعه که خواهرم رو هم بیارم ببینه کار رو!
۳۱ خرداد ۱۴۰۱
امیرمسعود فدائی
دو تا بلیت گرفتم برای جمعه که خواهرم رو هم بیارم ببینه کار رو!
به‌به سبکی عشقه 😍 خوش بگذره بهتون
۳۱ خرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید