در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مازیار رشیدصالحی درباره نمایش کشتار خاموش: درود. این چندمین یادداشتی هست که من دارم روی سایت های مختلف: تئاتر شهر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:04:48
درود. این چندمین یادداشتی هست که من دارم روی سایت های مختلف: تئاتر شهر، ایران تئاتر و... در مورد نمایش کشتار خاموش به کارگردانی نصرالله قادری می نویسم که اصلا امیدی ندارم روی سایت ببینمش.(مثل بقیه نوشته هام)
نمی دونم این نمایش طلسم شده یا کارگردانش یا نوشته های من؟! آخه هر کی هر فحش و بدو بیراهی که میخواد مینویسه و ما روی سایت به عنوان نظر میبینیم ولی اگه کسی چهار کلمه حرف حساب بزنه نظرش فورا مردود می شه. این هم نوع جدید ممیزی هست.
به هر حال چیزی که می شه نتیجه گرفت این هست که متاسفانه سایت های فرهنگی هنری ما فضای آلوده ای رو بستر سازی میکنند برای اینکه یک سری افراد به دور از اندیشه به تخریب دیگران بپردازند.
این یادداشت نه برای دفاع از نمایش کشتارخاموش بود و نه طرفداری از کارگردانش بلکه دفاعیه ای بود نسبت به همه ی یادداشت های حذف شده خودم.
نمیدانم یادداشت نصرالله قادری را در مورد سایت تئاتر شهر خواندید یا خیر، اما از عجایب است که بعد از نوشتن یادداشت وی، یادداشت هایم به سایت می چسبند!!!
۱۳ دی ۱۳۹۰
جناب رشید صالحی فکر نکنم تو این سایت نظر کسی را به راحتی که شما می فرمایید حذف کنند، مگر خلاف قوانین سایت باشد، این طور که من می دانم دفاع و یا رد یک اثر چیزی خلاف قوانین نیست. اگر سیاست کار این سایت اینگونه بود، می توانست نظرات را بعد از تایید در سایت قرار دهد.
امیدوارم سو تفاهمی بیش نباشد.
۱۴ دی ۱۳۹۰
بله همینطوره که می فرمایید من هم چنین فکری نمی کردم اما نظرهایم را روی سایت نمی دیدم. به هر حال منم امیدوارم سوءتفاهمی بیش نباشد
۱۴ دی ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید