در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امیر بی درباره نمایش یه گاز کوچولو: نمایش یک گاز کوچولو یک کار با بازی های خوب و نمایشنامه متوسط بازی خان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:01:47
نمایش یک گاز کوچولو یک کار با بازی های خوب و نمایشنامه متوسط
بازی خانم نورا هاشمی بسیار عالی،روان و مسلط و بهترین بازیگر این نمایش بودند و واقعا روی متن کار سوار بودند،بازی خانم مهجور هم عالی و روان بود،ولی بازی خانم سلطانی خیلی ساده و یکنواخت بود و در بعضی مواقع صداشون خیلی ضعیف بود و بازی مصنوعی رو داشتند که برای بنده آزار دهنده بود
بازی آقای میرطاهری فوق العاده بود و بیشتر بار کمدی کار بر عهده ایشان بود و بازی آقای تفتی هم خوب و قابل قبول بود ولی می توانست بهتر از این هم نقش رو بازی کنند.
از نظر نمایشنامه داستان جالبی داشت و به قول یکی از دوستان ترکیب درام و کمدی رو به خوبی ارائه شده بود ولی از نظر اوج و پایان بندی نمایشنامه ضعیف بود و خط داستانی ساده ای داشت و در آخر کار نتیجه گیری نمایش به نظر بنده چیز قابل ارائه ای نداشت. که حتی در بعضی از صحنه های نمایش بازی بازیگران به متن چربش بیشتری دارد.
البته قسمت هایی از نمایش که یادآوری زمان گذشته بود برای کمک کردن برای درک بیشتر نمایش مناسب و به جا بود.در کل نمایشنامه متوسطی داشت
طراحی صحنه و لباس و نورپردازی بسیار عالی بود،موسیقی خیلی عالی و صدای خواننده و بازی ایشان بسیار زیبا بود و به نمایش کمک می کرد.
در کل به نظر بنده این نمایش،کاری متوسط رو به بالایی بود که ارزش دیدن را دارد