در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سیدمحسن رضوی درباره نمایش روی موج یکشنبه‌ها: دیدنش برام عذاب آور بود. تئاتر منجمدی بود. مطابق سلیقه‌م نیومد. ترجمه‌
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:28:44
دیدنش برام عذاب آور بود. تئاتر منجمدی بود. مطابق سلیقه‌م نیومد. ترجمه‌ی خوبی صورت نگرفته بود. در یک نقاطی سعی مشهودی شده بود که ترجمه‌ی پویا و نزدیک به روحیات ایرانیها ارائه بشه اما هم خیلی توی چشم بود هم کلا نمی‌شد باهاش ارتباط برقرار کرد. طنزش فوق‌العاد فوق‌العاده فوق‌العاده ضعیف بود. بازیها به دلم ننشست. هیچ درگیری‌ای بین شخصیتا شکل نگرفت. هیچ حرکتی وجود نداشت. دائما با لحنی یکنواخت به نوبت روایت خودشونو "می‌گفتن" بدون این که ذره‌ای از هر چیزی جز تار صوتی استفاده کنن. قسمت رادیو هم که مشخصا آقای معجونی اول باری که متن رو می‌دیدن از روش خونده بودن و همون اول بار هم ضبط شده بود. در کل یک لالاییِ طولانی بود‌. باز خدا رو شکر آخرش "که لالایی‌خون صدای ضبطی آقای معجونی بود" چراغها خاموش بود و می‌شد چند ثانیه‌ای بی‌رودروایسی چرت زد.

بسیار نامطابق با سلیقم.
لالایی؟؟؟؟
بله دیگه، تو جامعه‌ی مردسالار، قصه‌ی زنان و معضلاتشون حتما برا شمای دوست لالاییه دیگه :))))))
گل گفتی!
۲۳ تیر ۱۴۰۱
نیلوفر قربانی
قصه‌ی زنان و معضلتاشون در روایتی که نویسنده، طراح و کارگردان، مدیر پروژه و مجری طرح همه مَرد هستن، این یعنی جامعه‌ی مردسالار!! اینکه بدون حضور زنان ادعای طراحی روایتی زنانه دارن و زنها فقط و ...
یعنی اگر کاری راجع به پزشکان ساخته بشه اکثر عوامل باید پزشک باشند؟ یا در کار پلیسی کارگردان و نویسنده باید پلیس باشن؟؟
اگر همه عوامل کار زن بودن باز یه سری میومدن یه چیزی دیگه میگفتن!!!
نقاشای مرد مهمی راجع به زنان کار کردن. فیلمسازای مرد زیادی راجع به زنان کار کردن. چه دلیل بی منطقی برای زیر سوال بردن کار دارید.
بعد دوستتون هم که مشکلش فرم بوده ولی الان میبینه از یه در دیگه برای زیر سوال بردن استفاده کردید، میاد لایک میکنه کامنتتون رو؟ :)))))

۲۴ تیر ۱۴۰۱
اگر به عوامل کاری که در مورد "معضلات" پزشکان یا پلیس‌ها ساخته میشه نگاه کنیم، لیستی از مشاوران پزشک یا پلیس بین اونها دیده میشه. هر اثری هم که نقش پلیس در اون باشه به این معنا نیست که روایتگر معضلاتِ یک پلیسه ! عجیبه چون با پزشکان زیادی در ارتباط بودی یا پزشک‌ها رو دوست داری، بدون حضور خودشون و بازتابِ نگاهشون، در مورد دغدغه‌هاشون اثری طراحی کنی!
مهم‌تر از اون اینکه زن بودن یک شغل نیست ! و اساس این مقایسه اشتباهه.
هر دلیلی برای موافق نبودن با هر اثری زاییده‌ی منطقِ اون شخصه اگر با منطقِ شخص دیگه‌ای منطبق نبود دلیل بر بی‌منطقی اون دلیل نیست.
در آخر اینکه لایک کردن و هم‌نظر بودن با کسی نشانه‌ی دوستی با اون شخص نیست ! که اگر مثل شما حکم بدیم شما هم از دوستانِ عوامل کار هستید :) !
۲۴ تیر ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید