در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Mahboobeh Karimi درباره نمایش وقتی ما نیستیم: ۲۶ تیر به دیدن این نمایش رفتم. من رو یاد دوران مدرسم و دغدغه هایی که ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:29:31
۲۶ تیر به دیدن این نمایش رفتم. من رو یاد دوران مدرسم و دغدغه هایی که اون موقع داشتم انداخت. بازیگرای نوجوان عالی بودن. ولی دلم می خواست خانم ناظم و خفه کنم🤪. در کل عالی بود
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی دست اندرکاران تلاشگر صحنه تآتر.
من امروز دختر ۸ ساله ام رو به همراه جمعی از دوستانش به تماشای این تآتر آوردم.
با کمال احترامی که برای تلاشگران تآتر دارم و به شخصه همیشه جز حامیان و دوست داران تآتر هستم، چند مسئله در رابطه با این نمایش وجود داشت که در جهت بهبود هر چه بیشتر تآتر دوست دارم با سما در میان بزارم.
اول از همه اینکه موضوع نمایش، تکه کلام ها و دیالوگ ها در خیلی از صحنه ها برای بچه های رده سنی ۶-۱۰ سال قابل درک و ملموس نبود، به نظر من شاید این نمایش برای بچه های بالای ۱۰ سال مناسب تر باشد.
دوم اینکه متن و موضوع نمایش از ابتدا تا انتها انسجام و اتحاد لازم را نداشت ... دیدن ادامه ›› و نمایش در یک سردرگمی موضوع به سر میبرد، بین جریانات و اتفاقات داستان ارتباط منطقی و توجیه پذیری وجود نداشت و اتفاقات هر کدام در نیمه ی راه به حال خود رها شدند.پایان بندی و نتیجه گیری مشخصی در نمایش نبود و ذهن مخاطب مرتب درگیر این موضوع میشد که نمایش چه هدف و پیام خاصی را می خواهد به بیننده انتقال دهد.( به جز موضوع کرونا که آن هم در دقایق پایانی نمایش بی مقدمه به نمایش اضافه شد)
در کل با نهایت احترام و قدر دانی از بازیگران نوجوان و آینده دار این مجموعه، نمایش پایین تر از سطح انتظار بود و مشکل اصلی هم بیشتر در متن نمایشنامه و در بطن موضوع و چیدمان و ارتباط المان های نمایش بود.
همواره پویا و سعادتمند باشید.
۲۷ مرداد ۱۴۰۱
نمایش جذاب و پرمفهومی بود و همه بازیگران عالی مفاهیم را انتقال می دادند، برای من مادر خیلی خاطره انگیز بود و آخر نمایش اشک در چشمانم جمع شد.
ولی در خصوص گروه سنی مناسب نوجوانان و بزرگسالان بود و کودکان تا حد زیادی درکی نسبت به شیطنت ها و دیالوگ های آن نداشتند...
۰۸ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید