در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | آرمین درباره نمایش جانور: جانور بی جان! نمایش جانور دست به روی ایده مناسبی گذاشته است و از اینک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:50:37
آرمین (newmass)
درباره نمایش جانور i
جانور بی جان!
نمایش جانور دست به روی ایده مناسبی گذاشته است و از اینکه نمایش دغدغه داشت و حرفی برای گفتن داشت سالن را با ناراحتی ترک نکردم.
متن اصلی را مطالعه نکردم اما با احترام نمیدانم مشکل از شیوه اجرایی متن بود یا در کل متن اصلی اینگونه غیرقابل باور بود، بازیها به غیر از سعید نبوی گامی در باورپذیر بودن متن دست کم برای من برنداشتند، سعید نبوی هم که بازی نسبتا قابل قبولی داشت بار هیجانی و روایی در نمایش ایفا نمیکرد، نور پردازی نمایش با آنکه در موردش فکر شده بود اما نتوانسته بود آنچنان تاثیرگذار باشد، میزانسن به گمانم ساده ولی خوب بود و نسبتا در اجرا و فضاسازی آپارتمانی ( به غیر از صدا) قابل قبول بود. افکت ها و طراحی صوتی نیز خیلی مناسب نبود به طور مثال شنیده شدن صدای هواپیما در منزل حتی در مناطقی از تهرانسر، آذری و مهراباد نیز اینگونه نیست یا صدای آمبولانس گویی در کنار گوش مخاطب پخش می‌شود و بیش از اندازه صدای رسا و نزدیک داشت. به هرروی برای من پیرنگ مناسبی شکل نگرفت و نتوانستم با ۳ پرسوناژ اصلی همدلی زیادی داشته باشم در حالیکه به نسبت شغل داستانها و روایتهای اینگونه را زیاد شنیده و یا از نزدیک تجربه کرده ام.
برای گروه نمایش آرزوی اجراهای موفق تر دارم، ضمن اینکه نوع صحبت ،ادب و متانت کارگردان نمایش برای من ستودنی بود.برقرار باشید.
⭐⭐
👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
۰۶ شهریور ۱۴۰۱
کیانوش ایازی
سلام جناب آرمین از نگاه و لطف شما سپاسگزارم ممنون که نمایش مارو انتخاب کردین
سلامت باشید و پراجرا جناب ایازی
۰۷ شهریور ۱۴۰۱
آرمین
سلامت باشید و پراجرا جناب ایازی
بزرگوارید.
۰۸ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید