در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پیام مقیمی درباره نمایش مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ: سلام تلفیق محوری و موازی و همگن دو داستان پایه جذابیت قصه شده بود. ال
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:19:52
سلام
تلفیق محوری و موازی و همگن دو داستان پایه جذابیت قصه شده بود. البته چون خیلی نمایش فیزیکال در سلیقه ام نیست از موسیقی دلربایش بیشتر بهره بردم.صدای رسا و‌دیالوگ های خانم کلاغ و ایضا گفته های جغد بسیار موثر و‌دلچسب بود.در نهایت احترام سزار در بازی برجسته ومتفاوتی که باید شخص اول داشته باشد یافت نمی شد، شاید این نقش عادی از سوی متن بدو تحمیل شده بود. تا بیست دقیقه ابتدایی برای من چنان گیرا نبود. به گمانم همین سالن مناسب تر برای این اجرا به نسبت سالن اصلی است و ارتباط بهتری با تماشاگر ایجاد میکند مضافا اینکه بینندگان سنتی سالن اصلی بطریق اغلبی از نوعی دیگرند و‌مثلا در شکوفه های گیلاس -حداقل روزی که من بودم- خبر چندانی از یاران همیشگی آن سالن، چنانکه در پروین، نبود.
پی نوشت: دیروز روز نخست با وجود آنکه طرفداران پیگیر بودند و دیروقت بلیط فروشی باز شد تقریبا حدود دوسوم سالن خالی بود و برای چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه تا این لحظه حتی یک بلیط هم فروش نرفته. البته یادم هست که روزهای ابتدایی فروش شکوفه های گیلاس خرید حتی برای جاهای خوب کاملا عملی بود و نه مثل روزهای پایانی که افراد از هم خواهش در خرید بلیط می کردند. می تواند همین روند برای هر نمایشی پیش آید اما اگر نمایشی که ظرفیت طرفداران پرشمار در حد گنجایش سالن اصلی را نداشته باشد-مثل پروین- اجرا در سالنی بزرگ تر برایش گران تمام می شود.
۰۷ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید