در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | معین درباره نمایش سفید: خورده جنایت های خواهر برادری خیلی وقتها هست که آرزو داریم برخی اتفا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:54:25
معین (mohami2)
درباره نمایش سفید i
خورده جنایت های خواهر برادری

خیلی وقتها هست که آرزو داریم برخی اتفاقات ناخوشایند از ذهن همه پاک شود و دیگر هیچکس حتی فکر آن را در ذهنش نداشته باشد چه برسد به اینکه بیان شود.
این آرزو وقتی پای خانواده به میان آید بسیار پررنگ تر می شود.
از آن جزئی تر، بسیاری وقتها دوست داریم حتی یک جمله که گفته ایم یا طعنه ای که زده ایم به گونه ای محو شود که انگار هیچ وقت گفته نشده است.
نمی توان انکار کرد که بعضی اتفاقات و گفتگوهایی که بین اعضای یک خانواده پیش می آیند فراموش شدنی نیستند!که ای کاش بودند!اما باید یاد بگیریم چطور فراموش کنیم، در این مورد خاص، اگر عنصر دوست داشتن درست کار کند فراموشی قویتر می شود!
این مسائل دستمایه نمایشی شده است که کاملا ایرانی است اما حرف هایش جهانی ست.هر خانواده ای داستانی دارد که دلش نمیخواهد برای کسی تعریف کند!داستانی که می تواند بسیار ناخوشایند و ناگوار جلوه کند!
یکی از نقاط قوت نمایش چه در محتوی و چه در اجرا این است که برای تاثیرگذار شدنش دست به دراماتیک ... دیدن ادامه ›› کردن موقعیت ها نزده است.در گفتگوها و پایان هر بحث به نظر میرسد موضوع رها شده و نتیجه ای گرفته نشده است اما این طور نیست. از اینجا به بعدش نوبت ماست!هر یک از اعضای خانواده ی نمایش نمایندگان فلسفه ای از زندگی اند! غصه بخوریم یا فراموش کنیم!؟ سخت بگیریم یا راحت؟! ببخشیم یا عقده کنیم! بچسبیم یا رها کنیم؟! تصمیم بگیرید.
شاید تراژدی زندگی را بتوان اندکی درون مایه کمدی داد!
ممنون 🤍 جز نوشته، تیتر هم عالی بود 🎭
۰۹ شهریور ۱۴۰۱
سپاس که انقدر به کار محبت داشتین
دم شما گرم🙏🌱
۱۰ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید