در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی شفق درباره نمایش ترین حرفه ای: درود بر گروه هنرمندان تولید تئاتر مربع 🌸 برای بیان سه نکته اینجا آم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:40:01
درود بر گروه هنرمندان تولید تئاتر مربع 🌸

برای بیان سه نکته اینجا آمدم :
۱- امروز عصر همراه با عکاسان حاضر در نمایش ویژه عکاسان، به تماشا و عکس‌برداری از نمایش پرداختم. درواقع دوبار این نمایش را تماشا و عکاسی کردم.
۲- نوشته نخستین نویسنده و کارگردان نمایش در صفحه معرفی و خرید بلیط که به ترسیم کلی فضا و اسامی به کار رفته پرداخته‌اند، سودمند بود و این روش را پسندیدم. بدون داوری، مداخله و تبلیغ به علاقمندی که اطلاعات نمایش را می‌خواند، می‌گوید کجا می‌روی و قرار است درباره چه بشنوی. همچنین روش معرفی بازیگران محترم نمایش را تحسین می‌کنم که هریک مسئولانه نقش نمایشی خود را با معرفی شخصیت مراجع به کار برده شده، به خوبی توضیح داده‌اند. از فعالیت زیبای همه هنرمندان گروه سپاسگزارم.
۳- پیش از اعلام نمایش ویژه عکاسان بلیط خریده بودم. اکنون که دوبار این نمایش و بازی‌ها و گفت‌و‌گوها را حس کردم و چشیدم، دیگر نیازی به بلیط روز چهارشنبه ۱۶ شهریور ندارم. اگر از علاقمندان کسی مایل باشد می‌توانم بلیطم را به ایشان بدهم.

با سپاس از توجه به نکات گفته‌شده، به آگاهی می‌رسانم
بزودی ... دیدن ادامه ›› یادداشتم را درباره نمایش اینجا خواهم نوشت. در تاربرگ (پیج) اینستاگرام خود _alishafagh_@ همان یادداشت را به همراه عکس‌هایی که گرفته ام، قرار می‌دهم.
با آرزوی تندرستی و آگاهی همه هموطنان