در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | رعنا اسداللهی درباره نمایش موتورخونه: نمایش خوبی بود . تلاقی دو نقطه تاریخی ایران که بحث مهاجرت دغدغه مهمی ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:32:08
نمایش خوبی بود . تلاقی دو نقطه تاریخی ایران که بحث مهاجرت دغدغه مهمی بوده برام جالب بود. متن هر چی جلوتر می‌رفت عمق پیدا می‌کرد. بازی‌ها بنظر من خوب بود بالا پایین داشت ولی راضی کننده بود.
از مونولوگ آخر نمایش غافلگیر شدم، انتظار نداشتم همچین متن ساده‌ای در آخر همچین ضربه محکمی بهم بزنه.
متاسفانه نمایش با 20 دقیقه تاخیر ورود داد و تا جابه‌جایی تماشاگرها بدلیل وجود دوربین برای فیلمبرداری نمایش با نیم ساعت تاخیر شروع شد. (از شانس هر نمایشی میرم روز فیلمبرداری به من افتاده)
خسته نباشید می‌گم به تمام عوامل و بازیگران ❤

نکات مربوط به تماشاچی:
امان امان از الکی و فالش خندیدن ملت 🤦‍♀️
یعنی به همه دیالوگ‌ها خندیدنا، جالب بود که تو مونولوگ آخر کنایه‌ای به خندیدن‌های الکیشون زده شد. واقعاً احساس می‌کنم تماشاگر غیر تئاتری تازگیا خیلی زیاد شده که تو هر نمایشی که می‌بینم باید یه بخش از نقدم و به تماشاچی اختصاص بدم😒🤦‍♀️
روزهای سیاه پیش رو
۲۱ شهریور ۱۴۰۱
کاش روزهای خاصی رو به نزدیکان و دوستان بازیگران (به خصوص نسبتا جدید و جوان) اختصاص بدن که فقط این عده حضور داشته باشن و هرچه قدر دوست داشتن قربون صدقه شخص مورد نظرشون برن و با صدای بلند به کاراش بخندن و تشویقش کنن!
این موضوع واقعا آزاردهنده است و تعجب میکنم که چه طور خود بازیگران از قبل این موضوع مهم رو به خانواده و دوستانشون نمیگن، این حرکت نه تنها بی احترامی و بی اهمیتی نسبت به بقیه تماشاچیان هستش بلکه روی کیفیت کار هم تاثیر میذاره.
۲۲ شهریور ۱۴۰۱
me
کاش روزهای خاصی رو به نزدیکان و دوستان بازیگران (به خصوص نسبتا جدید و جوان) اختصاص بدن که فقط این عده حضور داشته باشن و هرچه قدر دوست داشتن قربون صدقه شخص مورد نظرشون برن و با صدای بلند به کاراش ...
خیلی پیشنهاد خوبیه، یه اجرایی مثل اکران خصوصی در سینما باشه
من فکر می‌کنم نه تنها تذکر داده نمی‌شه بلکه تشویق هم می‌شه. یادمه تو یه اجرایی یه نفر از تماشاچی‌ها که از دوستان بازیگر بود به بغل دستیش گفت جاهایی که من می‌خندم تو هم بخند🤦‍♀️
۲۲ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید