در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | مرتضی منصوری درباره نمایش فرزند یک خنیاگرم: من امشب یعنی دوشنبه شب توفیق شد و این نمایش رو دیدم ، کار زیبا با فرهن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:49:00
من امشب یعنی دوشنبه شب توفیق شد و این نمایش رو دیدم ، کار زیبا با فرهنگ هنری ایرانی ، گاهی به شیوه سیاوخش خانی و تلفیقی از کروگرافی خوب و عجین با نمایش، گاهی فاصله گزاری ، همگی این رو تداعی می کند که کار خوبی در پیش داریم ، البته با دیدن کار زیبای بچه ها در کروگرافی کمی ترسیدم ، ترس از اینکه این نمایش با این ریتم تند شروع شد ، آیا کارگردان توانایی حفظ ریتم و تمپو تا انتهای نمایش را دارد؟ برای من نمایش در استارت خوب بود و صحنه های زیبای کابل ، قدرت بازیگری جوانان حاضر در این نمایش ضعف ها را می پوشاند ، نقش رستم برای این نوع نمایش ها آماده بود، نقش شاه ، اگر غیر این نوع بازی بود ، شاید زیبایی چندانی نداشت ، من لذت بردم از نقش شاه ، فوق زیبا بود ، مادر خوب بود. صحنه مرد پوشی کلا زیبا بود و ریتم که گاهی می افتاد را جمع کرد. متن و نوع نگاه نویسنده جذاب بود، البته که از نظر شخصی من می توانست اجرا با حذف بحث فرودگاه باشد ، تعویض صحنه در حین اجرا می توانست صورت گیرد، شاید ریتم اینگونه بهتر حفظ میشد ، دست تمام بازیگران ، آیندگان بازیگری این مرز و بوم درد نکند .
امیر مسعود، شیما جعفرزاده، سپهر و سعید این را خواندند
سجاد خباز این را دوست دارد
جناب منصوری عزیز ممنونم که تشریف آوردین و نمایش مارو دیدین.خداروشکر که از نقش و بازی بچه ها خوشتون اومد.سپاس فراوان بابت نظر پر مهرتون.خستگی همه با این الطاف شما از بدنمون خارج می شه
۱۶ آبان ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید