در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | مرتضی منصوری درباره نمایش بهرام به روایت هفت پیکر: بی مقدمه بگویم ، انصافا از عرب ستزی و نژاد پرستی خجالت نمیکشید؟ علاقه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:39:49
بی مقدمه بگویم ، انصافا از عرب ستزی و نژاد پرستی خجالت نمیکشید؟ علاقه مندم بدانم آن لحظه که عرب را بد و شکم گنده و خنگ و هوس باز نشان میدهید ، چگونه است که برای بهرام نمایشتان پدر بود و آن را جنگ و رزم و مبارزه با شیر و اژدها آموخت؟ چین شکست میدهد و عدالت را منتشر .
کارگردان این نمایش چنان بهرام را هوس باز و این آیتم از زندگیش را پر رنگ نشان میدهد که با صحنه های عرب ستیزی که شاه عراق و نعمان شاه یمن ربط میدهد گویی جز هوس بازی چیزی از سرزمین عرب یاد نگرفته!
واقعا این افراد که تشویق کردند و برایتان پنج ستاره گذاشته اند کمی درباره قصه بهرام خوانده بودن؟ یا با عرب ستیزی و نژاد پرستی مشکلی نداشتند؟
مدیریت تئاتر شهر با این نگاه کارگردان مشکلی نداشتن؟
تمام عرب های در صحنه چه کنیزان و چه نعمان و شاه عراق ، بد ، زشت ، بی فرهنگ ،هوس بازی و غیره بودند. طوری که جهان رنگارنگ است و این نژاد مورد حقارت کارگردان قهوه ای شکلند و شکم گنده..
همین هفت پیکر می گوید بهرام در خشک سالی چهارساله بابت فوت یک ایرانی سر به صحرا برده و بعد از کلی مناجات خدایش می بخشد و بهرام بابت این نعمت ، مالیات را چهار سال عفو میکند. این اخلاق را از کجا یاد گرفته؟ البته کسی که خود را به خواب برده ، نمیشود بیدار کرد ، به نژادپرستی ادامه دهید ..
درود و سپاس از حضور شما ،
قصد ما جسارت به هموطنان عرب زبان نیست
و به تمامی مواردی که در خصوص نعمان و سایر اعراب فرمودید واقف هستیم و به شکل ویژه در شب‌های بعد اشاره خواهیم کرد.

مراتب دلجویی از شما و عرب زبانان هموطن در این مصاحبه به عمل آمده است 👇🏻

https://www.isna.ir/news/1401100301284/%D8%AF%D9%84%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D9%86%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%85-%D9%88%D8%B7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%B1%D8%A8-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86
۰۳ دی ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید