در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محدثه میری درباره نمایش میخواهم میوسف را ببینم: من هیچوقت اولین اجرا نمیرم. یکی از دلایلش این که صبر میکنم کامنت بخونم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:11:13
من هیچوقت اولین اجرا نمیرم. یکی از دلایلش این که صبر میکنم کامنت بخونم و یکی این که از تپق و ناهماهنگی بازیگرها کاسته بشه‌
در مورد این نمایش، عزیزان بخیلی نکردن و خلاصه داستان در تیوال گذاشتن. و اتفاقا همین خلاصه ی داستان منو جذب کرد و دوست داشتم حتما ببینم. حالا نه شب اول.
بنابه دلایلی امشب رفتم و دیدم
بسیار لذت بردم و گفتم حیف از این صندلی های خالی
تپق بود. ناهماهنگی بود. اجراهای جا نیفتاده بود. ولی بازی خیلی خوب بقیه بخوبی کاور میکرد کار همکارانشون رو و اصلا به چشمم نیومد.
خیلی خندیدم و نه به مسخره بازی یا شوخی های سخیف.
مطمئنم اگر جمعیت بیشتر در سالن باشه بازیگران هم با اعتماد بنفس بیشتری بازی میکنند و بهتر از ... دیدن ادامه ›› این هم میشه.
نقدی که دارم این هست که بعضی از خانم های محترم بازیگر بیش از حد جیغ میزدند. خانم ها صداشون زنگ داره و بنظرم باید بیشتر کنترل بشه که آزار دهنده نباشه خصوصا وقتی سالن خالی هست.
من خیلی بازی کلاوا رو دوست داشتم و اسمشون اگه بدونم حتماااا بقیه ی اجراهاشونم با کمال میل میبینم. ایشون و خانم بهارمست در لیست موردعلاقه های من هستند.
مدت نمایش کافی بود و نه زیاد و نه کم. حوصله م سر نرفت اصلا و بی معنا و بی سرو ته اجرا به پایان نرسید.
ممنونم از این تیم که لحظه ی بسیار شیرینی رو واسم ساختن.
سلام دوست عزیز اسم اصلی کلاوا حدیث نجات
۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ممنونم از وقتی که گذاشتید
۲۴ بهمن ۱۴۰۱
نمایش با وجود بازیگرهای ناآشنا(و شاید نابازیگر) بسیار اجرای خوبی و اکت های قوی ای داشت ،تم داستان روی دیالوگ ها و بحث های بازیگرا میچرخه و در کنارش اکت بازیگرا جذابه ، داستان به خوبی و اروم اروم مشخص میشه اما از یه جایی بعد با وجود شفاف شدن داستان اما همچنان بیننده بخاطر اکت ها نمایش رو دنبال میکنه ، مایه های طنزی که بر مبنای دیالوگ ها گاهی پیش میاد تنفس خوبیه لابلای مجادله های زیاد بازیگرا باهم ، داستان نه خیلی فلسفیه نه خیلی ابزود و موقعیت ها پیش امده زمان و مکان اون دوران رو که بی شباهت به الانم نیست به خوبی نشون میده ؛ از احترام های گاه و بیگاه به سیاست مدار های روسیه در اون دروران که برای ما بسیار آشناست تا بت سازی و مدح سلبریتی ها تاثیر مدیا رو ادمها که مفاهیم کنایه امیزی بودند که بصورت غیر مستقیم و جالب بهش اشاره میشد ، میتونم بگم یه داستان معمولی با یه اجرای خوب رو میرید ببینید که با وجود سادگی تا انتهای تاتر شما رو با خودش همراه میکنه.
۰۱ اسفند ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید