در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اشکان (تماشاگر هستم) درباره نمایش نماینده ملت: ابتدای کامنتم باید تشکر کنم از همه گروه‌های تئاتری که در شرایط فعلی کا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:34:54
ابتدای کامنتم باید تشکر کنم از همه گروه‌های تئاتری که در شرایط فعلی کارهاشون رو به اجرا میبرن.. تو روزهایی که غبار بی حوصلگی و سرمای ملال، مثل برف زمستان تئاتر رو هم پوشونده.
امید دارم که به همت شما که محکم ایستاده‌این، دوباره روزی شاهد شعله‌های گرمابخش این هنر جادویی باشیم.

در مجموع اجرای گروه قابل قبول بود ولی خب ایراداتی هم وجود داشت که بعضی از دوستان هم به آنها اشاره کردن.

بهره کمی از موسیقی گرفته شد در طول اجرا. دکور بسیار ساده و بدون خلاقیت بود، بازی بازیگران از دید من اکثرا متوسط بود و یکپارچگی‌ در فرم بازی‌ها دیده نمیشد. هر بازیگر طنز و نحوه گفتاری جدایی داشتن، که به نظر میومد میشد این‌طور نباشه. البته تسلط به متن خوب و قابل قبول بود.
بازی بازیگر نقش اول کمی من رو گیج می‌کرد، گاهی برام یک فرد باهوش با شوخی‌های ظریف و تیکه‌های کلامی براومده از یک ذهن هوشمند و گاهی فردی ... دیدن ادامه ›› کودن یا بیش از حد ساده که از درک شوخ‌ی‌های ساده هم ناتوان بود (که بیشتر این در راستای هدف داستان بود) به نظر میرسید. در مجموع مفهوم منتقل شد ولی میتونست کار قویتری همراه طنز گیراتری باشه. البته من از متن اصلی اطلاعی ندارم و فقط بر اساس اجرای یک ساعته که دیدم نظرم رو اعلام کردم.

ضمنا ورود بازیگران و تماشاچیان از یک در و همین طور ورود تماشاچی بعد از شروع هم کمی آزار دهنده بود.

ممنون از توجهتون و به امید اجراهای قویتر.