در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی عبدالرحیم درباره نمایش گربه نره و روباه مکار: مناسب برای سنین ۷ تا ۱۵ سال!!! تکمله: اوشان جان محمودی دیروز پش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:42:54
مناسب برای سنین ۷ تا ۱۵ سال!!!



تکمله: اوشان جان محمودی دیروز پشت سرت داشتم با حیرت و منگی بی حد و حصری کار رو می دیدم و هی از خودم نیشگون می گرفتم که ببینم خوابم یا بیدار! توی رویام یا کابوس؟!
تنها تئاتری که سال ۱۴۰۰ دو بار دیدمش <<ژپتو>>ی تو بود! و بار دومش بیشتر از بار اول چسبید! از فرط ایده های جذاب و هنرمندانه فرمی ... دیدن ادامه ›› و روایی!

همینطور ۳سال و نیم پیش که اولین کارت "پینوکیو" رو توی سالن مولوی عزیز دیدم به وجد اومدم از فوران خلاقیت در روایت و اجرا و اون همه نشانه شناسی اجتماعی و سیاسی که از درون اون اجرای مینیمال میشد دریافت کرد!!

اما چیزی که دیروز دیدم نمی خوام بگم یک سقوط، اما یک افول تاسف برانگیز بود. ازت عاجزانه خواهش می کنم اصلا اسیر این زرق و برق های فرمی و استقبال نسبی تماشاگران از کارت نشو و حداقل من یکی رو که ۲۴ ساله دارم به طور جدی تئاتر می بینم (چیزی حدود ۱۲۰۰ تئاتر ایرانی و خارجی در طول این سالیان دیدم از کارهای اساتید بهرام بیضایی و حمید سمندریلن و دکار علی رفیعی بگیر تا رضا ثروتی و محمد مساوات و محمد یعقوبی) از خودت مایوس نکن🙏🙏🙏
سطح توانایی هات به گواهی اون ۲ کار قبلیت حداقل ۷-۸ پله بالاتر از این کار اخیرت هست.

امیدوارم برای کار بعدیت حداقل ۳ بار بیام ببینمش (رکوردم ۷ بار دیدن تئاتر "خانه.وا.ده" محمد مساوات هست)
تالار مولوی عزیز ❤️
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
زهرا خلیلیان
کنف شدیم بدم کنف شدیم☹️
دور از جون، مخلصیم✌🏾
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
اوشان محمودی
دور از جون، مخلصیم✌🏾
ما بیشتر
و همچنان دنبال کننده کارهای شما و چشم انتظار اجراهای بعدیتون
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید