در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | ehsan khoshkhoo: نگاهی به فیلم نورزمستانی جدال شک و ایمان سکوت خدا فیلم نورزمست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:17:25
نگاهی به فیلم نورزمستانی

جدال شک و ایمان
سکوت خدا
فیلم نورزمستانی داستان کشیشی که دچار چالش بزرگی درزندگی اش شده و در دیوارذهنی  خود ساخته اش اسیرگشته و در جدال بین شکاکیت و ایمان قرارگرفته است. اوکه سالیان سال در پی موعظه و آموزش آداب و امور دینی و مذهبی به پیروانش و مردم بوده است دراثر مرگ معشوقه اش به پوچی  رسیده است و درگیرچالش های ذهنی و فلسفی شده است.
اینگمار برگمان دست به ساخت فیلمی فلسفی روانشناسانه زده است که بانورپردازی مایه روشن  و ترکیب بندی های کلاسیک  تابلوهای ناب بصری خلق کرده که میزانسن های دقیق و مهندسی شده او دربیان مفاهیم اگزیستانسیالیستی فیلم کمک کرده و نور به مثابه  کاراکتر درفیلم عمل نموده است؛درآغاز فیلم برگمان با همراهی فیلمبردار کاربلدش نیکوست با سبک نورپردازی مایه روشن و  استفاده ازنور  ملایم ونرمی که درقاب تصویر پخش شده اند  تمثیلی از نورالهی و باوری که کشیش ... دیدن ادامه ›› می‌تواند داشته باشد را خلق کرده اند  . ودر انتها ی فیلم کارگردان باکمک فیلمبردارش با به کاربردن  سبک نورپردازی مایه تیره واستفاده ازنورهای شمع   سعی در القای  دگرگونی و تحولات روحی کاراکتر که( کورسویی ازامید وایمان در درونش دارد)را دارند.
#سینما
#فیلم
#نورزمستانی
#یادداشت_فیلم
#اینگمار_برگمان
#ریوونویسی