در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | افشین درباره نمایش شازده کوچولو ۲۰۲۳: یک نمایش خاصصص ؛ خاص به تمام معنا ، داستان با پیچیدگی های بی نظیرش روا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:13:09
یک نمایش خاصصص ؛ خاص به تمام معنا ، داستان با پیچیدگی های بی نظیرش روایتگر انسان مدرن ، پیچیدگی ها و تضادهای اونه ، بازی ها برای تدریس هم مناسب بودند و به دانشجویان تاتر توصیه می کنم از این کلاس بی نظیر ، جا نمونن.
خیلی از حرکات رو میشه پوستر کرد ، بازی انجام شده با پارچه های سفید ، بی نظیر بودند ، مخصوصا آخر نمایش که به کرگدن یونسکو ، پرداختند . درد سرکوب شخصیت و مقاومت انسانیت رو بسیار زیبا نشان دادید.
ملکه ، همچنان ملکه صحنه بود و اقتدار و اضطراب ، بی نظیری رو با هم ترکیب کرد.
حرکت ها خیلی حساب شده بود و کمتر حرکت بی دلیل یا بی مفهومی در این کار می بینید.
به عنوان آخرین برداشتم از این کار ، اگر می خواهید پست مدرنیسم را به جز در ادبیات، در آوا و حرکاتی که برای توضیحش به هزاران کلمه نیاز هست ، از نزدیک ببینید ؛ به جرات میگم این کار جزو ده کار برتر ، در این زمینه است.
درودها بر شما و ممنون بابت وقتی که اول برای دیدن نمایش ما گذاشتید و دوم برای نقد درست تون و بسیار سپاس گزارم که نکاتی رو موشکافانه بررسی کردید و ازش نام بردید و این چنین در مورد موارد کار و شیوه اجرایی صحبت کردید ، کار کارگاهی و تجربی و صرفا کارگاه نمایش جای اساتید بزرگی بوده که بنده الان افتخار حضور در چنین فضایی رو دارم کاری که از نظر بُعد معنوی و ارزش محتویاتی اثرش بیانگر تمامی اهداف اجراییشه _ برای حمایت تون باز هم از شما ممنونیم 🌸🙏😍
۱۷ مرداد ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید