در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | حسام اشعرین درباره نمایش زاغ: عالمی زاغ سیاه و نیست یک باز سفید... خطر اسپویل جیک و متیو دو قاتلی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:55:34
عالمی زاغ سیاه و نیست یک باز سفید...
خطر اسپویل
جیک و متیو دو قاتلی که باید حالا همدیگر رو حذف کنند(البته چرایی این موضوع رو شاید بشه به ماجرای هابیل و قابیل ربط داد، چون قابیل هابیل و کشت و وقتی نزاع دو زاغ و دید و با کشته شدن یکی، آن یکی چاله ای کند و آنرا خاک کرد، متوجه شد که باید برادر را خاک کند) . اما اینجا هر دو قابیل هستند! متیو با تجربه تره، جیک تازه کار، متیو کار با اسلحه رو دوست داره و جیک چاقو. ولی آرسنیک و انتخاب می‌کنند که اونم آرسنیک نبوده چون هر دو از یک جا گرفتند که ظاهرا فقط داروی بیهوشی بوده... اما جیک که هنوز سرحال تر دوست داره طبق عادت سلاخی کنه...! واقعا کار عجیب غریبی بود.
خیر و شر همیشه سمت درست قرار ندارند. به همین دلیل فرشته سفید و سیاه چند بار جاشون و عوض کردند.
فرشته سیاه عصا به دست دارد و به ظاهر مذکر اما فرشته سفید دختر جوان با موهای فرفری. خود این انتخاب کلی میتونه ذهن و درگیر کنه.
شاید بعد از مرگ همه ما فکر می‌کنیم بار گناهمون کم و کارهای نادرستمون در مقابل رفتارهای صحیح و شایسته ناچیز است. ولی مسئله چیز دیگری است، ما زنده ایم. مرگی در کار نیست! پایان خوش به این زودی ها اتفاق نخواهد افتاد. اما کی میدونه مفهوم پایان خوش چیه؟!
واقعا برداشت از این نمایش میتونه خیلی ... دیدن ادامه ›› متفاوت باشه و من به شخصه چیزی و که دریافت کردم نوشتم.
خوب کار ابزورد برداشت های متفاوتی قطعا دارد.
اما کاش پایان بهتری و میدیدم.
عجب نورپردازی خوبی داشت. سایه هایی که بر روی پرده سالن شکل می‌گرفت برایم جذاب بود. بازی ها هم قابل قبول بود. موسیقی را هم دوست داشتم.
خسته نباشید خدمت تمام عوامل این کار و آرزوی موفقیت های بیشتر