در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Farnia Shamsalizadeh درباره نمایش سوسمار: عرض سلام و خسته نباشید به تمام عوامل نمایش خوب سوسمار،به شخصه کار رو خ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:13:09
عرض سلام و خسته نباشید به تمام عوامل نمایش خوب سوسمار،به شخصه کار رو خیلی دوست داشتم فقط اگر یکسری دیالوگ ها خلاصه میشدن بهتر بود مثلا صحبت های زن و شوهر برای حاضر شدن برای سال تحویل یا صحبت هاشون راجب خرید باقی مانده هفت سین،به نظرم بازی ها خوب بود و من بالاترین امتیاز بازی رو به بازی آقای نوید جهان زاده(بچه سوسمار)میدم.کمدی کار هم خیلی به اندازه و کار شده بود و مشخص بود که نویسنده خوب بلد بوده چطور از تماشاگر خنده بگیره و در چه لحظاتی این دیالوگ های طنز کارسازه.
چند بخشی که دوست داشتم:نکات مثبت
۱.آواز خواندن شخصیت محبوب بود که نمادی از فرهنگ کهن ایرانی بود.
۲.در ابتدای نمایش که آوایی پخش شد و بعد که بازیگران روی صحنه آمدند اون آوا با صدای موزیک دیگری در هم آمیخته شد که آن موسیقی اضافه امروزه بیش از موسیقی کهن باب سلیقه‌ی مردم جامعه هست و به قولی از دید من اینطور به نظر میرسید که موسیقی سنتی و کهن به وسیله‌ی موسیقی روز نادیده گرفته شد و به مرور زمان پنهان شد.
۳.نشان دادن زاد و ولد سوسمارها بر روی مانیتور در انتهای نمایش که به شخصه به نظرم خیلی درست ... دیدن ادامه ›› و تلخ بود...
نکات منفی:
۱.به نظرم طراحی لباس بهتر میتونست باشه به خصوص در مورد لباس های زوج زن و مرد.
۳.بهتر بود صحنه انقدری تاریک میشد که بنده که ردیف اول بودم جابه‌جایی وسایل رو توسط عوامل پشت صحنه نبینم مثلا جابه‌جایی چهارپایه.
در کل نمره‌ی ۸ از ۱۰✨️🎭