در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | نرگس جورابچیان درباره نمایش کلاه شما قاضی: من نقدمو با این جمله شروع میکنم: تیم اجرایی حرفه ای و تفکر حرفه ای ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:57:38
من نقدمو با این جمله شروع میکنم:
تیم اجرایی حرفه ای و تفکر حرفه ای انقدر مهمه که قطعا باعث پیشرفت میشه.
تیم اجرایی توضیحات کامل و دقیقی گذاشته، یک بروشور جمع و جور که توش اصطلاحات زندانیان که در طول نمایش بکار میرفت رو هم توضیح داده بود. (و خدا میدونه چه دلم برای بروشور تنگ شده بود).
چند نفر از تیم وظیفه راهنمایی تماشاچیا برای پیدا کردن صندلی هاشون رو به عهده داشتن.
این تیم هم حرفه ای بود و هم دارای قانون منعطف خودشون بودن. میشد دوستانی که ناتوانی جسمی داشتن رو به جایگاه های پایین راهنمایی کنن، میشد با لبخند بهت خوش آمد بگن، میشد بی دریغ برای تجربه بهتر کنارت باشن.
برای موضوع این تئاتر و کارگردانی و بازیگری یک نقد دیگه خواهم نوشت اما اینجا فقط میخوام بگم این نمایش در سالنی کاملا بدون امکانات اجرا رفت. و من برای هنرشون و بی دریغ بودنشون برای ارائه اثرشون در هر شرایطی تحسینشون ... دیدن ادامه ›› میکنم.
اولین بار بود آقای میرزایی رو میدیدم و میدونم که ازین به بعد هر تئاتری از ایشون باشه میرم ببینم. بسیار خوشحالم از تجربه این تئاتر. موفق باشید گروه از
درود بر شما خانم جورابچیان.
ممنون که تشریف آوردین و مارو تماشا کردین.

و سپاس بابت اینکه برامون قلم زدین.

به انتظار می‌نشینم برای خواندن نقدی که قول دادین خواهید نوشت.

برقرار باشین همیشه


🌹🙏

۱۱ مهر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید