در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | nargess amin درباره نمایش قصه ترانه های ماندگار: کار و خیلی دوست داشتم. کیفیت صدابرداری و اجرای زنده نوازنده‌ها و جناب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:10:56
کار و خیلی دوست داشتم. کیفیت صدابرداری و اجرای زنده نوازنده‌ها و جناب عقیلی خیلی عالی بود. البته در خصوص اجراهای اول ظاهراً صدابرداری مطلوب نبوده. فضای سعدآباد خودش آدم و مجذوب می‌کنه. حالا شما صدای آقای عقیلی و یک اجرای بسیار خوب رو هم اضافه کنید. قبل از تماشای کار، به نظرم قیمت بلیط زیاد بود اما بعد از تماشای کار، با توجه موارد زیر، نظرم کاملاً عوض شد:
1- مدت زمان کار
2- تلفیق کنسرت و نمایش بودن (قیمت بلیط کنسرت در حال حاضر به شدت بالا و غیرمنطقیه. به ویژه برای ردیف‌های اول)
3- زحمت بسیار زیادی کشیده شده بود و حتی قسمت‌های ضبط‌شده‌ای وجود داشت که در نمایش استفاده شده بود.
4- خنده و گریه توأمان و از مخاطب دریافت کردند که نشان‌دهنده یک کار خوبه.
خسته نباشید میگم به این تیم درجه یک، به ویژه خانم هاشمی که واقعاً هر کاری از ایشون روی صحنه دیدم؛ مجذوب بازی فوق‌العادشون شدم. در مجموع بازی‌ها متوسط رو به بالا بود و بازی برخی مثل خانم هاشمی و آقای نادری، یک سر و گردن بالاتر بود. در انتها، تنها موردی که در خصوص نمایش ... دیدن ادامه ›› دوست نداشتم:
اپیزود سوم (اگر اشتباه نکنم) در حقیقت خنده دار ولی پر از الفاظ رکیک و شوخی‌های جنسی بود که برای مخاطب نوجوان اصلاً مناسب نبود. اما انقدر بازی‌ها، به ویژه بازی خانم هاشمی در این اپیزود عالی بود که خوشحال بودم که همراه نوجوانمون این بازی درخشان و دیده.

امیرمسعود فدائی، ژنرال، امیر مسعود، سپهر و کیمیا نظری این را خواندند
Shaghayegh FYZ این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید