در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | امیرموسی کاظمی درباره نمایش راهنمای جامع هیولا شدن: راهنمای جامع هیولا شدن، بر خلاف نامش یک دفترچه راهنما برای چگونه هیولا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:50:28
راهنمای جامع هیولا شدن، بر خلاف نامش یک دفترچه راهنما برای چگونه هیولا نشدن است. دفترچه‌ای مینیمال که در عین حالی که سعی می‌کند تمام صفحاتش برای مخاطب جذابیت داشته باشد، تلاش می‌کند با بازگشت به گذشته و به نمایش گذاشتن ریشه‌های یک اتفاق واقعی، مخاطب را از پیچ‌های خطرناک زندگی که ممکن است محرکی برای فعال شدن خوی غیرانسانی باشد، آگاه سازد.
تلاش کارگردان برای رسیدن به این هدف حتی اگر با طرح مستقیم این سوال از تماشاگر که «شما هیولا نیستید؟» هم همراه نباشد، باز این تلنگر را در ذهن مخاطب می‌زند که چقدر در زندگی به هیولا شدن نزدیک شده است، و همین به فکر واداشتن مخاطب برای ارج نهادن به چنین تلاشی کافیست. تلاشی که به مدد بازی خوب گروه بازیگران تکمیل شده است.