در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امین موسوی ت درباره نمایش هملت در روستای مردوش سفلی: اعتمادآنلاین | در سال ۲۰۰۳، نام ۷۵هزار نفر در جمهوری چک منتشر شد که د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:58:53
اعتمادآنلاین |
در سال ۲۰۰۳، نام ۷۵هزار نفر در جمهوری چک منتشر شد که در دوران کمونیسم به عنوان مأمور مخفی از شهروندان چکسلواکی جاسوسی می‌کردند. آنها صدها پرونده امنیتی تهیه کرده بودند که روی جلدشان نوشته شده «مشاهدات»؛ همراه با عکس و فیلم از روشنفکران، مخالفان، روزنامه‌نگاران و مردم در خیابان و مهمانی
به گزارش گوشه، عکس‌ها با دوربین‌هایی اندازه فندک گرفته شده‌اند که در کیف‌ دستی جاساز می‌شدند. دوربین‌های فیلمبرداری کوچک هم معمولا داخل کیفی بزرگ‌تر یا کالسکه بچه قرار می‌گرفتند و دو مامور به عنوان پدر و مادر در شهر یا اطراف سوژه می‌چرخیدند و فیلم می‌گرفتند.

منبع نت
.

البته امروزه کشور چک دانشگاه پایتختش معتبر هست و ماهی دو هزار یورو فاند دانشجویی میدهد سی درصد مردم چک آلمانی زبان هستند.
بسیاری از ... دیدن ادامه ›› شرکت های بزرگ آلمانی صنعت برق در کشور چک کارخانه مونتاژ دارند. چند شرکت بزرگ چندملیتی معروف نیز در پراگ تأسیسات توسعه و تحقیقات برپا نموده‌اند نظیر زیمنس، هانی‌ول و سان مایکروسیستمز .
میلان کوندرا و کافکا از چک نویسندگان معروف هستند. چک از شرکت کنندگان در جنگ عراق و افغانستان در کنار آمریکا بود. رییس جمهورش اسمش آقای زمان بود که ده سال رییس جمهور چک بود و امسال عوض شد.

دانشگاه پایتخت اسلواکی براتیسلاوا هم خوبه ،فاند دانشجویی منتهی بدون پول میدهد.
دیگه مثل قدیم‌ها نیست.