در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ساغر دهقاندار درباره کنسرت-نمایش پروتئوس: با عرض تاخیر، خرده نقد و نظرم رو برای این تئاتر زیبا اینجا قرار میدم.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:09:44
با عرض تاخیر، خرده نقد و نظرم رو برای این تئاتر زیبا اینجا قرار میدم.
حدود دوهفته پیش، ناگهانی تصمیم به تماشای این تئاتر گرفتم و البته بعد از اینکه فهمیدم بر اساس فیلمی بوده که بعد از دیدن پایان تراژیکش، تحت تاثیرِ عمیقی بودم؛ مشتاق‌تر شدم.

جریان بین پرده‌های نمایش، با سرعت عمل عوامل پشت صحنه و موسیقی پس‌زمینه، کاملاً ملموس و خوب پیش رفت و بخش موزیکال تئاتر بسیار زیبا و دلنشین بود، به خصوص قسمت‌های مرتبط به صاحب سیرک که عملاً تاثیر سنگین و عمیقی در جذابیت نمایش داشت و بسیار از بازی‌ خوش‌‌حس‌ ایشون لذت بردم.

من فیلم رو دیده بودم و به خوبی مشخص بود که کارگردان، سعی در کارگردانیِ بخش‌های مهم و کلیدی داستان داشته و موفق هم عمل کرده، اما داستان‌سازی و دیالوگ یکی از پرده‌ها، به نظرم برای تئاتریک کردنِ کار، زیاده‌روی داشت و اگر کمی تفهیم‌تر و منسجم‌تر تغییر داده شده بود، خیلی بهتر می‌شد. برای مثال به قسمتی اشاره میکنم که سارا در رابطه با تصاویری که از جان دیده بود سوال می‌پرسید تا متوجه سالم بودن بدن اون بشه.
با این وجود، از تمام نمایش لذت بردم ... دیدن ادامه ›› و بازی فوق العاده و حرکت بدن نقش اصلی کار، برام قابل ستایش بود.

اجرای اون روز هم، یادمه که با تاخیر زیادی شروع شد و البته که به شخصه به پای مشکل ناگهانی‌ای که احتمالاً پیش اومده بود گذاشتم و صادقانه سعی کردم شرایط عوامل رو درک کنم، اما بهتر بود که همونجا اطلاعیه‌ی هرچند ساده‌ای به کسانی که حدود یک‌ساعت با تاخیر نمایش رو به تماشا نشستند، درباره‌ی این تاخیر داده میشد تا عواطف و شرایط مخاطب هم در نظر گرفته باشه.

و در آخر، بسیار بسیار خسته نباشید و به امید دیدن اجراهای منظم و زیبای بیشتر از شما هستم.
با احترام.