در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | reza heidari درباره نمایش خانم آقای جرج کلونی: دیشب به دیدن کار خانم آقای جرج کلونی اومدم چون زودتر رسیدم منتظر در سا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:13:08
دیشب به دیدن کار خانم آقای جرج کلونی اومدم چون زودتر رسیدم منتظر در سالن بودم که ناگاه جناب تشکر و نصیرنیا تشریف آوردند بعد مدتی سرکار خانم یکتا ناصر رو دیدم که برای دیدن نمایشه نامه توافق نامه تشریف آورده بودند که ناخود آگاه به یاد دختر یانکی افتادم که این دو عزیز در آن نقش آفزینی کرده بودند باز آخرین باری که بهنام جان شرفی و خانم ناصر رو دیدم که در پایان تاتر نویسنده مرده بود که در درب ورودی سالن به معاشرت با آنها پرداختم خیلی برام جالب بود، بهنام جان در این سو سالن به ایفای نقش و خانم ناصر در سوی دیگر به تماشا تاتر خیلی واسم اتفاقات دیشب جالب و شگفت انگیز بود و جریان زندگی نمایان شد.
در خصوص نمایش من از فن های یهنام جان هستم و برای ایشان و هنرشان بشیار ارزش قائل هستم، که مثل همیشه عالی بودند به نظر بنده که بالای 200 کار تاتر دیده ام بازیگران به شکل عالی نقش افرینی کردند ، ریتم نمایش و موضوع نمایش و کارگردانی خوب بود و در مجموع به نظر من کار قابل قبولی ارائه گردید و مطالب بصورت کامل بیان شود. فقط نقش برکات در صحنه درگیری با برادرزاده اش با حس بیشتر به برخورد و کتک زدن بپردازه بهتره ،صحنه پایانی کار نقطه عطف کار بود موسیقی و صحنه آرایی و دکور عالی بود و وقتی دکور عقب جلو میشود و اون اصوات پخش میشود تاثیر گذار بود.
به تماتمی عوامل خسته نباشی میگم و براشون آرزوی موفقیت در کارهای بعدی رو دارم.و پیشنهاد میدم که مخاطبان تیوال کاروهم تماشا کنند..
جالتر اینکه دیشب جناب منظور، اقای برهمنی و اقای زارعی و اقای نوروزی هم بالا تو کافه ایرانشهر بودن :)
۰۴ دی ۱۴۰۲
میثم محمدی
حیف ک کیفیت نوشیدنی های این کافه فوق العاده ضعیفه وگرنه پاتوق خیلی خوبیه برا گپ و معاشرت
سالاد سرازش ولی خوب بود.
۰۵ دی ۱۴۰۲
سحر بهروزیان
بله حسام منظور ، سعید زارعی.
متشکرم
۰۵ دی ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید